בימים אלו לבנו נרעש מפחד ימי הדין, בהם קובע בורא העולם מי יחיה ומי חלילה לא. למטרה זו, אנו מתפללים, מתחננים ועושים מעשים טובים כדי שנזכה לחיים בשנה הבאה עלינו לטובה.

מצד שני, יש עשרות אלפים שקבלו חיים מהקב"ה בהיותם ברחם אמם, וגם כן היו רוצים להיוולד ולחיות, אך יש ספק גדול אם יזכו לחיים, עקב המצב הכלכלי של הוריהם.

עבורם קמה אפרת שאינה מקבלת שבגלל כסף מפסיקים חיים, ועד כה יחד איתכם זכינו להציל מעל 67,000 ילדים, שחלקם כבר הורים לילדים.

על אף ההצלחה חסרת התקדים של אפרת עדיין בישראל, מידי יום מעל 100 תינוקות אינם זוכים להיוולד, רובם בגלל קשים כלכליים של הוריהם.

כמעט מידי יום לבנו נחרד מאסונות שפוקדים אותנו, אך, בו זמנית, באפרת מתרגשים להתבשר על ניסים שקרו לתורמים שחייהם נצלו בדרכים לא טבעיות, וכן מבשורות על נשים שנפקדו, בדרך נס, לאחר שתרמו לאפרת, ובכך מנעו הפסקת חיים של תינוק.

עבורנו אין זה חידוש, מאחר וחז"ל קבעו נחרצות "כל המתפלל על חברו והוא צריך לאותו דבר נענה תחילה" - אם בתפילה ניתן להיוושע, אל אחת כמה וכמה אם מצילים חיים של תינוק, אין פלא שהקב"ה מעניק חיים לנצרך לאותו דבר.

תורמים מתפלאים מהעובדה שאפרת מצליחה להציל חיים של תינוק בתרומה של 4,500 ש"ח בלבד. סכום המאפשר מתן כל הציוד הנדרש לתינוק וסיוע חודשי של עד שנתיים, המגיע ישירות לבית הורי התינוק.

הרשו לי לפנות אליכם מעומק לבי, אנא חושו לזעקתם של עשרות אלפי הילדים שר"ל לא זוכים לחיים בכל שנה. אנא הגדילו את תרומתכם ותנו לנו את היכולת להיענות לכל הפניות המגיעות אלינו, שחלילה לא תאבד נפש של תינוק נוסף מישראל.

בזכות הצלת חייהם של ילדי ישראל נכתב ונחתם לאלתר לחיים טובים ולשלום, והקב"ה ימלא משאלות לבנו לטובה ולברכה.

בברכת כתיבה וחתימה טובה,

ד"ר אליהו י. שוסהיים