אביו של הדר הי"ד, שמחה גולדין
אביו של הדר הי"ד, שמחה גולדיןצילום: עופר עמרם

משפחתו של סגן הדר גולדין הי"ד מגיבה לאי אזכור נושא השבת גופת בנם בראיון של שר הביטחון אביגדור ליברמן בראיון לעיתון 'אל קודס'.

"מאכזב לראות כי השר האחראי על השבתם של הדר ואורון שאול חזרה הביתה מתעלם במכוון מלציין אותם בראיון שהוא מעניק לכלי תקשורת פלסטיני מרכזי. זה מייאש להווכח עד כמה ליברמן התרכך מאז נכנס לתפקידו - מי שנתן להנייה 48 שעות להחזיר את החטופים והאזרחים מהרצועה רוצה כעת להפוך את עזה לסינגפור".

"על ממשלת ישראל בכלל ועל שר הביטחון בפרט מוטלת האחריות להפעיל לחץ מתמשך על חמאס בכדי להביא את אורון והדר לישראל ולא לשדר לציבור שהם נשכחו בסג׳עייה ורפיח", לשון הודעת המשפחה.

עוד נאמר בה, "אנו מצפים שהשר ליברמן יפנים שמסר של שדרוג רצועת עזה בנמל ימי, שדה תעופה ומתקני התפלת מים ללא תמורה פוגעת באופן חמור בניסיון להשיב את הבנים. המסר ששר הביטחון צריך להעביר לחמאס הוא שבמזרח התיכון אין ארוחות חינם ומי שמצפה לשדרג את התשתיות בעזה יצטרך קודם כל להשיב את הדר ואורון".

כזכור, ליברמן אמר בין היתר כי ישראל תהיה מוכנה להסיר את המצור מרצועת עזה ולפעול לשיקומה.

"נהיה הראשונים שנשקיע בנמל, בשדה תעופה ובאזורי התעשייה", אמר ליברמן, "אם חמאס יפסיק את חפירת המנהרות, ההצטיידות בנשק וירי הרקטות - נסיר את המצור ונבנה את הנמל ושדה התעופה בעצמנו".