חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד לא הזדעזע מהתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות, שבו נראים מוסלמים מתפללים על "שטיחים" שעשויים מטליתות.

ככל הנראה מדובר בתיירים מטורקיה שבתום לב פרסו לרגליהם היחפות את הטליתות שהיו במקום.

"איפה הבושה? לא הצלחתי למצוא. אנשים מתפללים לא-ל. על פניו לקחו את הטלית בתום לב", כתב גליק בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו וסיפר "בעצמי התפללתי במסגד ואני שמח כשמוסלמים מתפללים בבית כנסת. בוודאי עדיף על מוסלמים שמחללים בית כנסת או הר קדוש".

גם הרב דוד מנחם, רב בית הכנסת משכן יוסף בירושלים, לא הביע זעזוע מהסרטון בניגוד לתגובות הקשות ברשתות החברתיות. "קבוצת מוסלמים מטורקיה התפללה בתום לב בבית הכנסת שבנתב"ג. בתום לב ובכבוד לאלוהים. הם לא ידעו מהי הטלית ועשאוה לשטיח תפילה. לא הייתה להם שום כוונה לזלזל או לפגוע", כתב מנחם בפייסבוק.

הרב מנחם הוסיף לתיאר את האירוע כפי שהוא רואה אותו. "סיימו את תפילתם, קיפלו את הטלית והחזירוה למקומה. דילוגם וטעותם עלי אהבה. הלוואי וכל עיסוקם ועיסוקנו היו תפילה זכה. את בית הכנסת בנתב"ג ואת טליתי אני אוהב מאוד. מעתה אוהבם יותר.

"ולא אוכל להימנע מלהוכיח לאותם שפתחו חרצובות לשונם בקללות ואלות וניבולי פה. האם בזה בחר ה'?! ה' הטוב יכפר בעדנו, ויסיר מתוכנו כל העקמימות והטינה שבלב", הדגיש.