אורן חזן
אורן חזןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

מאות פעילי ליכוד יגיעו מחר (שישי) לעיר אריאל כדי לחגוג את יום הולדתו של ח"כ אורן חזן על רקע קביעת בית המשפט ולפיה חזן צרך סמים קשים וניהל קזינו בבולגריה טרם נבחר לכנסת.

רואי רחמים, פעיל הליכוד מבאר שבע, טוען בשיחה עם ערוץ 7 כי התקשורת מנסה לסלף את ההישג האדיר, כלשונו, של אורן חזן בתביעת הדיבה נגד עמית סגל. "אני מדבר כאן בשם פעילי הליכוד בכל הארץ, אתה רואה את קבוצות הווטצאפ, כולם לטובת אורן ולטובת הצדק שניצח, יש אנשים מסוימים שמנסים לשנות את הפסיקה, אני מזמין את כולם לקרוא אותה.

''המשפט נסב על הוצאת דיבה ולשון הרע כלפי אורן חזן שהיה סרסור בנשים וסוחר בסמים ובית משפט פסק שלא היה ולא נברא. בתקשורת דואגים כל הזמן לפמפם לנו שאורן השתמש בסמים, אז קודם כל אורן טוען שלא ואני מאמין לו, אבל מעבר לכך גם לו השתמש בסמים הרי יש עוד 14 חברי כנסת ושרים מכהנים שהודו שהם השתמשו בסמים''.

לדברי רחמים, הדרישה מחזן להתפטר היא צביעות. ''העשייה שלו בכנסת מכפרת פי אלף על הטענה השקרית שהוא השתמש בסמים".

הוא משכנע שח"כ אורן חזן עוד ייבחר בעשירייה הראשונה של הליכוד בפריימריז הבאים שייערכו במפלגה, "אורן מייצג אותנו וצריכים עוד מאה אלף חזנים כמוהו. אפשר לקרוא בפסק הדין שהתביעה התקבלה במלואה ועמית סגל בסעיף אחד לא יצא זכאי אלא רק מוגן מחמת חוק חופש העיתונות", טוען רחמים.

''חזן הלך להגן על שמו הטוב כי התירו את דמו, אמרו שהוא סחר בנשים ובסמים ובית המשפט קבע שלא היו דברים מעולם. אנחנו קוראים לצדדים לכבד את פסק הדין ולא לעוות את פסק הדין אנחנו מצדיעים לאורן שאמר את האמת ובפריימריז הוא עוד יהיה בעשיריית הראשונה.

''יש לאורן אהדה עצומה, אתה רואה אלפי אנשים שהגיעו לתמוך בו במהלך החג ואנחנו נגיע מחר כדי לחבק אותו. אנחנו מצדיעים לאורן שפעיל למען ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילי צה"ל", מוסיף רחמים.