השר הילדים והאומגה. בנט בעוז וגאו"ן
השר הילדים והאומגה. בנט בעוז וגאו"ןצילום: נשים בירוק

אורחים לא צפויים הבוקר (שישי) לשמורת 'עוז וגאו"ן' שמעל צומת גוש עציון. שר החינוך, נפתלי בנט, רעייתו וילדיו הפתיעו את אנשי השמורה כשהגיעו לביקור במקום יחד עם עוד כמה עשרות בני משפחה שחגגו בו אירוע משפחתי.

השר ובני משפחתו הגיעו למקום זמן קצר לאחר שהסתיימה בו הרצאתו של עקיבא ביגמן בפני עשרות ממבקרי השמורה. על המפגש הבלתי צפוי מספרות יהודית קצובר ונדיה מטר, ראשי 'נשים בירוק', התנועה שמאחורי שיקומה של השמורה והפיכתה לאתר קיימפינג חווייתי המשלב בו אירועי תרבות ומורשת:

"לאחר בוקר עמוס בעוז וגאו"ן עם מבקרים ממדרשת חברון, והרצאת נשים בירוק השבועית עם עקיבא ביגמן, הופתענו ושמחנו לפגוש את נפתלי בנט, שר החינוך, שבא לעוז וגאו"ן לאירוע משפחתי עם אשתו וילדיו. הילדים מיד קפצו למתקנים והאבא המסור יחד אתם".

קצובר ומטר שוחחו עם השר וסיפרו לו על הקמתו בליל היוודע דבר מציאת גופותיהם של שלושת הנערים שנחטפו ועל שיקומה של השמורה והפיכתה לאתר תיירות המושך אליו אלפי מבקרים מאז הוקם. משפחתו של השר הבטיחה לחזור ולבקר במקום ולהביא עימם גם חברים.

לעמוד הפייסבוק שלו העלה השר בנט סרטון בו הוא מספר על הביקור, מסביר על הקמתו וממליץ להמוני בית ישראל להגיע למקום וליהנות ממתקני הבילוי שבו. בהמשך הסרטון מזכיר השר במסגרת דבר תורה לפרשת השבוע, פרשת 'בראשית' את הרש"י הראשון על התורה ובו ההסבר לפתיחת התורה בבריאת העולם ולא ביציאת מצרים – מענה לאותם שיטענו נגד עם ישראל שגזל את ארצו מהם: הארץ של רבש"ע שברצונו נטלה מהם ונתנה לנו.

השר הילדים והאומגה
השר הילדים והאומגהצילום: נשים בירוק
ביקור השר בשמורה
ביקור השר בשמורהצילום: נשים בירוק
בנט בעוז וגאו"ן
בנט בעוז וגאו"ןצילום: נשים בירוק