נדיה מטר ויהודית קצובר
נדיה מטר ויהודית קצוברצילום: חזקי עזרא

תנועת 'נשים בירוק' והפורום למען ריבונות ישיקו בראשית השבוע אתר אינטרנט חדש - 'ריבונות' ובו עדכונים, כתבות, דיווחים, מאמרים, סרטונים, ראיונות ועוד, וכולם תחת הכותרת – הגיע זמן ריבונות!

"האתר, המושק בעברית ובאנגלית ומעוצב ברמה חדשנית ומתקדמת, קורא לציבור הרחב להצטרף לתפנית ההיסטורית המשיבה את מדינת ישראל מרעיונות התעתועים של קריעת הארץ והקמת מדינת טרור בליבה, לעבר חזון ציוני, מוסרי, צודק, בטוח ואחראי של ריבונות ישראלית על ערש הולדתו של עם ישראל", אומרים בתנועה.

באתר 'ריבונות' ראיונות עם פוליטיקאים, מדינאים, אנשי רוח ואקדמיה מובילים, מומחים ואחרים המובילים בדרכם ובזירות שונות את חזון הריבונות.

עורכי האתר מספרים כי השקתו חותמת תקופה של מספר חודשים בהם הוכן האתר עיצובית, גראפית ותכנית. מתוך כמות אינסופית של חומר הנוגע לחזון הריבונות חשיבותו ודרכי יישומו נבחרו בקפידה התכנים שאיתם ייצא האתר לדרך תוך עיסוק בסוגיות החשובות ביותר כביטחון, דמוגרפיה, כלכלה, משפט בינלאומי, היסטוריה, מוסר, ציונות ועוד.

"האתר החדש קורא לציבור בארץ ובעולם להצטרף, איש איש בדרכו, למהפך התודעתי והמעשי שיבצר את חוסנה ומעמדה של מדינת ישראל, להתגייס באופנים שונים למערכה על עתידה של ישראל", נאמר בהודעת התנועה.