שערי צדק
שערי צדקצילום: חזקי עזרא

יו"ר פורום ''נשים ציוניות'' עו"ד תמר הרפז מותחת ביקורת בערוץ 7 על צביעותם של אנשי השמאל שבחרו להחרים את האזכרה לרחבעם זאבי הי"ד אך שתקו בפרשות חמורות שבעתיים.

"רק בימים האחרונים הייתה פרשה מחרידה של תושב מזרח ירושלים שנכנס לבית החולים שערי צדק לתוך מחלקת יולדות. הוא הטריד יולדות כשהן מתקשות להתנגד לו ובמקרה של יולדת אחת זה הלך למקום רחוק יותר.

"מוזר שכל אותן מזדעזעות כמו חברות הכנסת שלי יחימוביץ' ומיכל רוזין שטורחות להדגיש שהן מחרימות את האירוע של גנדי, פתאום פרשת האונס הזאת עברה לידן והן לא טרחו להתייחס לפרשה הקשה שקרתה עכשיו ועלולה לחזור על עצמה, כאן הן שותקות.

"גנדי אדם מת שלא יכול להגן על עצמו, העדויות לא נשמעו במשך כל השנים. אותו הן מחרימות. הרי אותם אנשים שטוענים היום שצריך להחרים את גנדי, הרי הם החרימו אותו גם קודם בגלל האג'נדה שלו, רק נוח להם היום להיתלות כביכול באשמות אחרות".

עו"ד הרפז תמהה לאן נעלם קולן של נשות השמאל כשאילנה דיין קיימה ראיון אוהד עם עבריין המין ארז אפרתי, "אותה אילנה דיין שהתחקיר שלה הוא האסמכתא שיש להן לטענות כנגד גנדי, אדם שמעולם לא עמד למשפט ומעולם לא עמדה מולו מתלוננת לא כשהוא היה בתפקיד ולא לאחר מכן.

"אותה אילנה דיין עשתה בזמנו ראיון אוהד עם ארז אפרתי שאין אף אחד שמטיל ספק שהוא באמת ביצע ניסיון אונס ואפילו הוא הודה בזה. זה לא הצליח כי הצילו את הבחורה בזמן, מעניין שהיא פתאום הופכת להיות האורים ותומים שלהן בענייני מוסר.

"את ארז אפרתי היא ראיינה באהדה כשאין שום סימן שאלה שהוא באמת עבריין מין, ובנושא שלו שלא כמו אצל גנדי אלו לא עדויות ישנות ובעילום שם והדברים שנאמרים שם לא מתקרבים לדברים שנטענים מולו' ובכל זאת אותו היא מראיינת באהדה ועל גנדי היא עושה תחקיר שסימני השאלה בו הם יותר מידי חזקים. זה בהחלט נראה כמו משהו מגמתי".