חתונה
חתונהצילום: Thinkstock

חתונת חורף תחסוך לכם כסף ותספק תנאים לאירוע בלתי נשכח עם החברים והמשפחה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק חתונה מושלמת.

החורף בישראל לא מתאפיין בכמות גדולה של משקעים ולכן הוא מתאים לאירועים פרטיים ובעיקר לחתונות. בתקופת החורף ניתן לחסוך עשרות אחוזים בתקציב החתונה, ועדיין לתכנן אירוע בלתי נשכח עבור החברים והמשפחה.

אולמות האירועים ערוכים לחלוטין לחורף והביקוש הנמוך עוזר לבני זוג למצוא תאריך פנוי.

כמו כן, ניתן לשדרג את חתונת החורף בעזרת אחד הטיפים הבאים ולהבטיח ערב בלתי נשכח לכל המוזמנים:

1. חימום

סגירת חורף באולמות אירועים מסוימים מתבצעת באמצעות מבנה ארעי ולא קבוע. התוצאה היא חלל סגור שאינו אטום לחלוטין ומצריך חימום מתאים בחודשי החורף.

אל תסמכו על התחזיות והגיעו לאולם שבחרתם כדי לראות מקרוב את פתרונות החימום שהוא מציע. ודאו שיש חימום נוח ומלטף באזור קבלת הפנים, האוכל והריקודים.

חימום של כמה מעלות ישדרג את חתונת החורף שלכם בצורה משמעותית וימנע עוגמת נפש מהאורחים. כמו כן, קחו בחשבון צרכים של בני משפחה מבוגרים או בעלי מוגבלויות. עשו הכל כדי לדאוג לחימום ובדקו איזה אלמנטים יש באולם שבחרתם.

2. אלכוהול איכותי

החיסכון בכסף הוא פקטור משמעותי בתכנון חתונת חורף. מצד שני, אם חוסכים על האולם בהחלט ניתן וכדאי להתפנק באלכוהול איכותי. האלכוהול יקבע את אופי האירוע ואת השעה שבה החתונה תסתיים. תוכלו לשדרג את תפריט האלכוהול השגרתי עם מותגים מובילים ולשלב בין וודקת פרימיום כמו בלוגה לוויסקי משובח כמו גלנפידיך, שיבאס ריגאל וכדומה.

ודאו שמי שאחראי על הבר מכיר את הטעם האישי שלכם, אבל תנו גם לאורחים להתבטא. נסו למצוא מקום שיאפשר לכם לרכוש את האלכוהול ולהחזיר בקבוקים סגורים שלא היה בהם שימוש. כך תוכלו לגוון את התפריט עם אלכוהול איכותי, אבל עדיין לשמור על מסגרת התקציב שהגדרתם.

3. צילומי חוץ

התמונות הן המזכרת האמיתית שתיקחו אתכם מהחתונה. אם כבר החלטתם להיות מקוריים ולהתחתן בחורף, אין סיבה לא לנצל את תנאי מזג האוויר לטובת צילומי חוץ יצירתיים.

מזג האוויר שמאפיין את חודשי החורף ברחבי הארץ הוא תפאורה מושלמת לצילומי חוץ. הזמינו מראש צלם שמבין את הפוטנציאל ואל תתביישו לבקש לראות דוגמאות לחתונות שהוא צילם.

בדקו את שעת שקיעת השמש בשבוע שבו אתם צפויים להתחתן והכניסו ללוח הזמנים צילומים במקומות מיוחדים. התחילו את הצילומים בשעה מוקדמת כדי שתוכלו ליהנות גם משעות היום והשקיעה, השאירו מספיק זמן לארגונים אחרונים ובררו לגבי המרחק בין אתרי הצילום לבין האולם. אלו הדברים הקטנים שיכולים לעשות אירוע גדול ולשדרג את החתונה שלכם גם בעוד עשרות שנים קדימה.