שריפה בשכונת רוממה בחיפה
שריפה בשכונת רוממה בחיפהצילום: דוברות הכיבוי - מחוז חוף

המזרחן ד"ר דוד בוקעי פונה בצהריים מביתו שבשכונת רוממה בעיר חיפה בעקבות שריפת הענק המשתוללת בעיר.

בראיון לערוץ 7 סיפר ד"ר בוקעי "השכונה שלנו בוערת כולה אין הגדרה אחרת התפנינו לפני שעתיים מרוממה החדשה לישנה וכעת שתיהן בוערות אנחנו נוסעים לשכונת הדר, לקחנו את עצמנו, המחשב והאלבומים כל השאר נשאר מאחורה, אבל העיקר שאנחנו בסדר וגם הילדים".

לדבריו "היום קיבלנו המחשה מה נקבל תמורת כל ההטבות שאנחנו נותנים לערבים. עיריית חיפה מעסיקה במוקדי הכוח בעירייה ערבים, ראש העיר חשב שככה נקבל שקט. היום קיבלנו תשובה מה זה דו קיום".

כבאיות רשות שדות התעופה פועלות בחיפה

"ארבעה מוקדי הצתה בחיפה בעת ובעונה אחת. אני חששתי כבר בשבת שזה מה שיקרה, אבל קיוויתי שזה יהיה רק בחורשות. הם הצליחו לשרוף את חיפה, זה נוראי וזה מעשה זוועה. איפה כל אלה שטוענים שהערבים אוהבים את ארץ ישראל. הם החליטו לשרוף את חיפה, זה מזעזע, שכונות שלמות עולות באש כולל השכונה שלי".

בוקעי קורא לעצור את המסיתים ובראשם, לטענתו, ח"כ אחמד טיבי, "החוקרים יגלו מהר מאוד שהשריפות היום החלו בארבעה מוקדים בעת ובעונה אחת, לצערי הרב הנבלות האלה הצליחו לשרוף את חיפה, אני מציע לעצור את אחמד טיבי שהבהיר מיד אחרי חוק המואזין ׳עכשיו אתם תתחילו לקבל׳ ואין לי ספק שהדברים של אחמד טיבי גרמו לזה".

"היה צריך לעצור אותו הוא אדם מסוכן, צריך להכניס אותו לכלא ולבטל את כל הפעילות של המפלגה הערבית. אנחנו מנסים לקנות אותם, להעביר מיליארדים לסקטור הערבי כאילו הם המקופחים המסכנים אבל אנחנו המקופחים לא הם. היום קיבלנו תשובה מה זה דו קיום", הוסיף.