שחקני מכבי ת"א חוגגים עוד סל, הערב
שחקני מכבי ת"א חוגגים עוד סל, הערבצילום: האתר הרשמי של היורוליג

למשחק כזה ציפתה מכבי ת"א, אבל אולימפיאקוס היוונית דווקא הופתעה. הקבוצה שהפסידה העונה בבית באירופה רק לצסק"א מוסקבה - ספגה הפסד ביתי שני מצידם של הצהובים 80-73.

מכבי ת"א היתה טובה יותר מהרגע הראשון. די.ג'יי סילי היה המצטיין על המגרש והוביל את ההתקפה הצהובה. גם דווין סמית' עם משחק נוסף מצויין היה חלק משמעותי בהצלחה של הצהובים.

המאמן רמי הדר אמר, "שיחקנו הגנה נהדרת. ההגנה היתה המפתח לניצחון. אנחנו מכריחים את היריבות לשחק בקצב שלנו".

הצהובים עלו עם חמישיה אמריקנית בלבד - ומסתבר שזה עבד. הצהובים רצו ליתרון מוקדם 20-9, כשסילי, גאודלוק ודווין סמית' יורים ופוגעים מכל טווח. גאודלוק עם עבירה טכנית, גרם לעצירת המומנטום והיוונים הצליחו לצמצם את לתום הרבע הראשון, 24-20.

הרבע השני נפתח עם דאנק של קולטון אייברסון והיה סימן הגנה לוחצת של הצהובים מתל אביב. די.ג'יי סילי המשיך לירות שלוש מדוייקות, ובמחצית 44-37 למכבי.

ברבע השלישי פתחו הצהובים את פער השיא, 51-37 כשהיוונים מחפשים מענה - והיתרון הזה נשמר עד לתום הרבע השלישי, 65-49 למכבי תל אביב.

היוונים ניסו עוד לעשות קאמבק, אבל הזריקות שלהם משלוש לא נכנסו וההגנה של הצהובים היתה בלתי עבירה. הצהובים הורידו הילוך לקראת הסיום המוצלח והחשוב - שמעלה את הצהובים למאזן חיובי ביורוליג, נתון משמעותי מאוד עבורם, בעיקר בשל העובדה ששני המשחקים הבאים ישוחקו ביד אליהו.