במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון על אולימפיאקוס ביום חמישי האחרון, אבל לא מזלזלים גם ביריבה בליגת העל מחר (שני) - קרית גת. בהמשך השבוע תשחק הקבוצה בהיכל ביד אליהו ול אנאדולו אפס הטורקית.

בשורות הצהובים ישחק סילבן לנדסברג שסבל מפציעות באחרונה - ומי שינוחו הפעם יהיו יוגב אוחיון וסוני ווימס.

קולטון אייברסון, סנטר הקבוצה ומהשחקנים שהפכו להיות ברגים מרכזיים בקבוצה דיבר על השיפור שחווה הקבוצה. "ההגנה שלנו השתפרה מאוד לעומת תחילת העונה וזה המפתח".

הוא התייחס לכושר מצוין בו נמצא די ג'יי סילי (הקלע המצטיין של מכבי במשחקים מול ירושלים ואולימפיאקוס) וציין כי "בכל פעם בה די ג'יי מגיע למשחק חם כמו שהוא היה מול אולימפיאקוס, זה יוצר מצבים עבור הרבה שחקנים אחרים. זה הופך את המשחק לקל יותר עבורנו. כאשר אנחנו קולעים טוב, יש לנו הרבה דרכים להתקיף קבוצות".

סילי השיב לאייברסון בפרגון משלו, "העניין עם קולטון הוא שהוא שולט בריבאונד, מוריד הרבה כדורים. הוא משחק את הפיק אנד רול, מגיע לסל ויוצר הרבה בעיות עבור הצד השני".

אייברסון הוסיף לקראת שני המשחקים השבוע, "צריך להביא את האנרגיות. ההגנה שלנו טובה בהרבה בתקופה האחרונה. אנחנו עושים את הדברים הנכונים, מתמקדים בשחקנים הנכונים וצריך להמשיך עם זה. משחקי בית חשובים ולכן צריך לעשות את העבודה".

ובינתיים יריבתם של הצהובים ביום חמישי, גברה הערב בליגה על יסליגירסון 75-82. דשון תומאס הוביל את קלעי הקבוצה עם 21, אוסמאן צ'די וג'ייסון גריינג'ר הוסיפו 17 נקודות כל אחד.