איצטדיון טדי. בעין הסערה
איצטדיון טדי. בעין הסערהצילום: פלאש 90

שוב איום על אצטדיון טדי, אצטדיונה הביתי של בית"ר ירושלים. אחרי שבחודש שעבר לקחו במשרד התמ"ת את אישור העסק של האצטדיון רגע לפני משחק הבית של הקבוצה הירושלמית, זאת בשל התקמת פאנלים סולריים על גג האיצטדיון מבלי לקבל על כך אישור. כעת שוב מרחפת סכנה על האצטדיון הביתי של הירושלמים, הפעם הסכנה מגיעה מלא אחרת מאשר משטרת ישראל.

בימים האחרונים הוציאה משטרת ישראל צו סגירה לאצטדיון הירושלמי, דבר שמעמיד את אירוח משחקי הקבוצה הירושלמית בבירה בספק רב, עד להסדרתו.

דרישת המשטרה מהקבוצה הירושלמית ומעיריית ירושלים היא די פשוטה. בשל סלילת הכביש החדש בסמוך לאצטדיון הירושלמי, עשרות מקומות חניה בוטלו ובמשחקים גדולים מפעילה הקבוצה יחד עם העירייה מערך היסעים (שאטלים) אל האצטדיון וממנו בסיום המשחק.

במשטרה דורשים התחייבות קבועה של עיריית ירושלים לתשלום עבור השאטלים המסיעים את האוהדים למגרש בשל מצוקת החנייה באיזור האצטדיון הירושלמי ומאיימים כי אם לא תושג הסכמה בין המשטרה לעירייה, ייסגר האצטדיון מיידית עד להודעה חדשה.

מלבד בית"ר, סגירת האצטדיון תסב נזק ותפגע גם ביתר הקבוצות הירושלמיות המארחות בו באופן קבוע, הפועל ירושלים והפועל קטמון מהליגה הלאומית ובית”ר נורדיה מליגה ב’.

בעוד שהירושלמים מליגת העל לא יארחו בשבוע הקרוב באצטדיונם הביתי, כשייצאו למשחק חוץ באצטדיון סמי עופר ביום שני הבא מול מכבי חיפה, מי שעשויות להיפגע מדרישת המשטרה באופן מיידי יהיו בית"ר נורדיה, קבוצת האוהדים של ירושלים שאמורה לארח את בני אילת ביום שישי הקרוב והפועל ירושלים שאמורה לארח את הפועל רמת גן ביום שני בטדי.