מכבי תל אביב השלימה הערב (רביעי) את הכנותיה לקראת המשחק החשוב מחר (21:00) ביורוליג מול אפס אנאדולו במסגרת המחזור העשירי של היורוליג.

המשחק יעמוד גם בסימן היוזמה החברתית של היורוליג "ONE TEAM" כאשר גולת הכותרת היא ששחקני שתי הקבוצות יעלו עם גופיות ועליהן שם הפרויקט במקום שמותיהם.

מאמן מכבי תל אביב, רמי הדר היתווה במסיבת עיתונאים היום את הדרך לניצחון. "הקצב של אפס מאוד מהיר, מקווה שנוכל לכפות עליהם סקור נמוך, אבל זו קבוצה עם יכולות. האניקאט מעולה, אבל אני לא שם דגש על שחקן אחד בלבד כשמדובר ביריבה כזו. הטופ 8? ברור שהמאבק יהיה משמעותי, אבל אני מעדיף להתייחס רק למשחק מחר".

"רואים ניצנים של חיבור בקבוצה והיינו צריכים זמן. המשכיות? נחמד לדבר על זה, אבל מה שצריך זה לראות את זה על המגרש", הוסיף הדר.

אנדרו גאודלוק נוסיף כי "כל משחק יורוליג בשיטה הנוכחית מהווה אתגר. יש לאנדולו חבר'ה אתלטיים מאוד, הם חזקים בריבאונד ויודעים לשחק במעבר ולייצר נקודות. לא יהיה קל, ואני מקווה מאוד שהקהל ייכנס לעניינים וידחוף אותנו כמה שיותר מהר. אם נשחק כמו ששיחקנו ב-4-5 משחקים האחרונים - יהיה בסדר".

"המפתח הוא הריבאונד. מי שישיג יותר פוזשנים, ינצח. ככה זה עובד בדרך כלל", הוסיף גאודלוק. "אני מרגיש שאנחנו לחלוטין בכיוון הנכון. ההגנה עובדת טוב יותר, הריבאונד השתפר, כישרון תמיד היה לנו ולכן כשאנחנו עושים את מה שאנחנו צריכים, דברים מסתדרים. זה לוקח זמן לפענח ולהכיר אחד את השני. גם קבוצה שמפוצצת בכישרון לא תשחק טוב אם לא תעבוד ביחד".

הקפטן גיא פניני הוסיף, "יש לנו ביטחון ואנחנו מרגישים טוב, אבל זה לא מוציא אותנו מהפוקוס שלנו. אנחנו לגמרי מרוכזים במטרה. מחר זה עוד סימן דרך, וצריך לשמור על הבית. לא נבכה על הפסדים שהיו לנו, רק נחשוב על לאסוף ניצחונות. אולי קל להוריד מההערכה לאנדולו בגלל המאזן, אבל תסתכלו על הסגל ותראו קבוצת טופ יורוליג. נבוא לשחק ביחד, ליהנות, לשטוף את המגרש ועם הקהל אני מאמין שאפשר לעשות את זה".