שולדבראנד הערב מול משעור
שולדבראנד הערב מול משעורצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

מצד אחד - קבוצה שמחזיקה במאזן הביתי הכי חלש בליגה העונה בינתיים, עם ניצחון בודד בארבעה משחקי בית. מהצד השני - קבוצה שהצליחה להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה רק במחזור שעבר, מול העולה החדשה מהגלבוע. אין זה מפתיע שהמשחק יהיה צמוד.

עירוני נהריה אירחה הערב (מוצאי שבת) את בני הרצליה למשחק שפתח את מחזור מספר 9 בליגת ווינר סל והיה בסימן אירופה, כששתי הקבוצות הינן שתיים מהנציגות הישראליות בגביעי אירופה השונים, ליגת האלופות של פיב"א ויורופקאפ.

כבר מתחילת המשחק אפשר היה לראות כי התוצאה תהיה צמודה הערב באולם עין שרה שבנהריה, כשלאחר 10 דקות ראשונות של משחק עמדה התוצאה על 15:14 לזכות האורחים מהרצליה. היתרון הזעיר היה בזכות סל של אבירם זליקוביץ'ש קלע את נקודותיו הראשונות העונה בליגת העל, אחרי שחזר מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.

בפתיחת הרבע השני היו אלה המארחים מהצפון שנתנו את הטון במשחק, כשהגנה חזקה שלהם הטיסה אותם ל-6 נקודות מהירות וליתרון, 15:20.

הפער המשיך לגדול כשמשחק קבוצתי של הסגולים איפשר להם לעלות ליתרון מבטיח, אך שחקני הרצליה לא ויתרו ואל המחצית ירדו אלה בפיגור של 3 נקודות בלבד, 37:40.

המחצית השניה המשיכה בדיוק כמו שהסתיימה זו הראשונה, כשהקבוצה המקומית מנהריה אף הצליחה להגדיל את היתרון להפרש דו ספרתי. ריצת 8:0 בראשותו של כארם משעור, צימקה את ההפרש ל-2 בלבד, ואל הרבע האחרון והמכריע ירדו השתיים כשלוח התוצאות הראה 58:59 בלבד לזכות הצפוניים.

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע האחרון ו-1:30 דקות לסיום המשחק עמדה התוצאה על שיוויון 70:70.

שלשה גדולה של ג'ף אדריאן, 20 שניות לסיום, הפכה את התוצאה שוב והעניקה יתרון נקודה לאורחים, 73:72. מזה נהריה כבר לא הצליחה לחזור ובסיום, ניצחון חוץ שלישי ברציפות בכל המסגרות של הרצליה שמטפסת במעלה הטבלה עם 75:72.