בוחן את הקואליציה. לפיד
בוחן את הקואליציה. לפידצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

סיעת "יש עתיד" החליטה לעלות להצבעה ביום רביעי הקרוב את הצעת החוק לפיזור הכנסת עליה חתומים כל חברי הסיעה.

מ"יש עתיד" נמסר כי החלטה להעלות את ההצעה להצבעה "התקבלה על רקע מגמה ההולכת ומחמירה בחודשים האחרונים, שבה אנו רואים כי ממשלת ישראל עסוקה אך ורק בעצמה, בריבים הפוליטיים שלה ולמעשה בכל מה שלא חשוב לאזרחי ישראל. לא מתקיים שום דיון רציני באף אחת ממערכות השלטון לאן פניה של ישראל מועדות. לא בתחומי הכלכלה והחברה, לא בתחום המדיני ולא בתחום הביטחוני".

"לאזרחי ישראל מגיע יותר. הישראלים צופים בחדשות ולא מאמינים שככה מתנהלת המדינה. הם קמים כל בוקר, עובדים קשה, משלמים מיסים והם מצפים שמי שאמון על ניהול מערכות חייהם יקום גם הוא כל בוקר וילך גם לעבוד קשה, למענם", הוסיפו ב"יש עתיד".

"לאזרחי ישראל מגיע יותר. מגיעה להם מנהיגות שלטונית שיש לה תוכנית, שיש לה דרך. שלטון שמסתכל לבעיות של 'החיים עצמם' בעיניים והולך לעבוד ולהתאמץ כדי לפתור אותם. שלטון שדואג קודם כל לאזרחי המדינה לפני המקורבים שלו, ושלטון שדואג קודם כל למה שמחבר ומאחד ולא עסוק כל היום בשיסוע ופילוג", הוסיפו ב'יש עתיד', "אנחנו בטוחים שכל ח"כ שטובת מדינת ישראל לנגד עיניו, צריך להצביע בעד החוק".

נציין כי להצעת החוק אין כל סיכוי להיות מאושרת, מאחר שכל חברי הקואליציה, גם אלו שהחליטו שלא להצביע עם הממשלה על הצעות חוק פרטיות, צפויים להתנגד לה.