נתניהו עם נשיא אזרבייג'ן
נתניהו עם נשיא אזרבייג'ןצילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב ותקף אמש (חמישי) את כלי התקשורת בישראל שלדבריו העדיפו להתעלם מהביקור ההיסטורי שערך השבוע באזרבייג'ן וקזחסטן.

נתניהו הסביר מדוע הוא מעדיף "לעקוף" את כלי התקשורת ולדבר עם אזרחי ישראל דרך דף הפייסבוק שלו, שעד הבוקר זכה ל-‏1,896,789‏ מיליון סימוני ''אהבתי''.

"שמתי לב שהבחנתם בכך שרוב גורמי התקשורת כמעט ולא עסקו בביקור ההיסטורי שערכתי השבוע ב-2 מדינות מוסלמיות: אזרבייג'ן וקזחסטן. זה היה ביקור מאוד חשוב שהביא לשורה של הסכמים עימן", סיפר נתניהו.

לדבריו, רוב מכריע של גורמי התקשורת התעלמו גם מהפסגה המדינית שקיים בשבוע שעבר בישראל עם מנהיגי יוון וקפריסין. "כך הם פספסו גם את הפסגה שקיימתי עם ראשי 7 מדינות באפריקה ואת הביקור שערכתי שם ב-4 מדינות בתוך 4 ימים.

"הם כמעט התעלמו כליל מהנסיעה שלי לרוסיה לציון 25 שנה ליחסים בין המדינות ומהפגישה החשובה שקיימתי עם הנשיא פוטין, להידוק הקשרים והגברת התיאום בין הצבאות שלנו כדי למנוע תקלות.

"הם מתעלמים דרך קבע מן הפגישות המדיניות שאני מקיים כמעט מדי יום בירושלים עם מנהיגים מכל רחבי העולם, שבאים לחזק את הקשר עם ישראל".

והסיבה להתעלמות של כלי התקשורת? נתניהו מסביר: ''הם מתעלמים כדי להמשיך למכור לציבור את "אשליית הבידוד", ואם זה כבר לא אפשרי - כדי לא לספר לכם על מעמדה האיתן והמתחזק של ישראל בין האומות.

''לכן אני מעדכן אתכם כאן בפייסבוק על מה שקורה באמת ועל השינוי האדיר שאנו מובילים לחיזוק מעמדה של ישראל בעולם. תודה לכם על השיתופים והתמיכה!'', הודה ראש הממשלה לגולשים.