אריאל: המתווה שהושג - הכי טוב שאפשר

שר החקלאות, אורי אריאל (הבית היהודי), התייחס הבוקר (ראשון) עם כניסתו לישיבת הממשלה למתווה החדש שהוצג הלילה לתושבי עמונה.

"אני חושב שהמתווה החדש שהושג על ידי ראש הממשלה והשר בנט הוא מתווה טוב, הכי טוב שאפשר. עשינו את כל המאמצים, הגענו להישגים לכלל ההתיישבות, ואני המלצתי להם לקבל את המתווה הזה הבוקר כשהייתי שם", סיפר אריאל לכתבים.

לדבריו, "יש עוד קשיים. אנשי עמונה מכירים אותם היטב. הם היו שותפים לכל הדיונים הלילה וזה יתרון גדול, כי הם היו, הבינו וגם הסכימו. עכשיו הם הלכו להבהיר את זה לחבריהם ואני מקווה שאכן זה יעבור ונוכל להתקדם".

"נעשתה פה עבודה אחראית מאוד, רצינית מאוד לאנשים שהמדינה היא זו שנתנה להם את הלגיטימציה והביאה להם את כל התשתיות. אנחנו נתקדם עם מה שיש לנו לטובת ההתיישבות", הוסיף השר אריאל.

"מתחילים מחר בכנסת לדון על התקציב לקראת אישורו. אף אחד לא מופתע. מה שנעשה לתקציבי המשרדים הוא בעיקר בשל ההסכמים הקואליציוניים – הם הסיפור ולא עמונה, כי היא שולית בסיפור הזה", ציין אריאל, "אף אחד לא תוקף אף אחד בעמונה. יש שם אנשים משכמם ומעלה. השר גלנט לא הותקף, מישהו נגע לו ברכב. הייתי שם יחד איתו".