משחק הצדעה למענם, ילדי שלוה
משחק הצדעה למענם, ילדי שלוהצילום: באדיבות שלוה

מדליקים את האור. במוצאי השבת הקרובה, עת תארח הפועל ירושלים את הפועל תל אביב במסגרת ליגת ווינר סל, בהיכל הפיס ארנה שבבירה, יתארחו ילדי ארגון "שלווה" במה שיהיה למשחק הצדעה חגיגי למענם.

בכל שנה מקיימת קבוצת הכדורסל הבכירה של הבירה משחק הצדעה חגיגי למען הילדים בעלי הצרכים המיוחדים, כשהשנה יתקיים זה במעמד ראש העיר ניר ברקת, במוצאי השבת הקרובה, נר ראשון של חנוכה.

במשחק ההצדעה למען שלוה, יעלו שחקני סגנית האלופה מירושלים לטקס הצגת השחקנים כשהם מלווים בילדי שלוה. כמו כן במשחק ההצדעה יתקיים טקס הדלקת נרות במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת, יו"ר שלוה קלמן סמואלס וילדי שלוה. גם בהפסקת המשחק תיערך על הפרקט פעילות משותפת בין ילדי שלוה לבין שחקני מחלקת הנוער של הפועל ירושלים שיעניקו לילדי שלוה תשורות.

כזכור, ארגון "שלוה" נוסד על ידי קלמן ומלכי סמואלס, מתוך האמונה כי האחריות לדאוג לילדים עם צרכים מיוחדים אינה צריכה להיות רק על המשפחה בה נולדו, אלא הם זקוקים וראויים לתמיכת הקהילה הרחבה, ועל כן מעניקים אלה בכל שנה שירותים למאות ילדים עם צרכים מיוחדים, מלידה ועד בגרות ולאלפי בני משפחותיהם.

לאחרונה חנכו ב'שלווה' את "המרכז הלאומי של שלוה" החדש בירושלים, שהינו המרכז המוביל ברמה העולמית בפיתוח תכניות חדשניות וטיפול אופטימאלי באנשים עם מוגבלויות.

"שיתוף הפעולה עם הפועל ירושלים זה אחד מהצדדים היותר יפים של נתינה ללא גבולות ואהבה ללא סייג", אמר יו"ר שלוה, אבי סמואלס. "יש בהפועל ירושלים לב ענק וזה משהו שלא פוגשים כל יום. בעינינו שיתוף הפעולה עם המועדון מייצג את הישראלי היפה, זה שנותן, ולא מבקש תמורה. אני רוצה להגיד תודה ענקית לכל משפחת הפועל שעושה המון דברים מדהימים עבורנו לאורך שנים, על שיתוף הפעולה ההדוק, הדאגה המתמדת לילדים וכמובן על משחק ההצדעה".

"צפוי לנו אירוע מרגש וחשוב. זו זכות גדולה של הפועל ירושלים לפעול למען הקהילה ובפרט עבור ילדי שלוה", אמר יובל קורן, מנהל מכירות הפרסום של המועדון. "אנו ברי מזל שיש לנו את האפשרות לשמש דוגמא לעשייה חברתית ובתוך כך לסייע בהגברת המודעות לארגון ולפועלו. אני מזמין את כל תושבי ירושלים וסביבתה, להגיע לארנה ולהיות שותפים יחד אתנו לתמיכה בארגון המופלא הזה"