מתקרבים לשלב הבא. שחקני האלופה
מתקרבים לשלב הבא. שחקני האלופהצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

סיכוי להינצל. אחרי שנראה במחזור הקודם כי האלופה הישראלית, מכבי ראשון לציון, תסיים בקרוב את דרכה האירופית, עשתה האלופה הערב (רביעי) צעד משמעותי והשאירה לעצמה סיכוי לא מבוטל כלל להעפיל לשלב הבא במסגרת האירופית, ליגת האלופות של פיב"א.

הכתומים, שאירחו במסגרת המחזור ה-10 של ליגת האלופות של פיב"א את קרשיאקה הטורקית, שמרו על סיכוייהם להעפיל לשלב הבא, כשניצחו את הטורקים בתוצאה 69:78, בזכות ריצת 0:11 ברבע האחרון.

הפתיחה אמנם הייתה שייכת לכתומים מעיר היין, אך הטורקים שניצחו באותו הפרש בסיבוב הקודם את הישראליים, נשארו קרובים וממילא גם בתמונת המשחק.

הרבע האחרון, במהלכו רצו שחקני האלופה 0:11, הביא איתו את המפנה במשחק כשהאנרגיות והיכולת תאמו אחד לשני וההפרש הלך ופתח וכבר שהגיע לדו-ספרתי.

בסיום, 69:78 לאלופה הישראלית, 9 נקודות הפרש - בדיוק כמו ההפסד בסיבוב הקודם בטורקיה. זה יספיק להעפיל לשלב הבא? נחכה ונראה.

אחרי ההדחה המפתיעה והמשפילה מגביע המדינה בכדורסל על ידי הפועל באר שבע מהליגה הלאומית, שחקני ראשון יכולים לחייך מעט. עד לפעם הבאה.

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד 21, צ'רלס תומאס 17, ג'אבון מקריי 16, ניצן חנוכי 8, עידן זלמנסון 7, אבי בן שימול 6, נמרוד לוי 3.