המאמן הזמני של מכבי ת"א, ליאור ליובין, מתייחס להפסד 80-76 לצסק"א מוסקבה באולם הביתתי ביד אליהו.

"נלחמנו טוב מאוד. התחלנו טוב, אבל צסק"א זו הקבוצה הטובה ביורוליג והיא חזרה. היינו צריכים למצוא פתרונות התקפיים במחצית השניה. היה לנו צ'אנס לנצח והאנרגיה בהחלט היתה ברמה המתאימה. הגישה היתה טובה. ננסה לקחת את הדברים האלה ולהשתפר איתם לקראת המשחקים הבאים", אמר ליובין.

הוא הוסיף, "הגנתית היינו שם. התקפית זה ברח לנו עם הניסיון של צסק"א ואיבודי הכדור. רצינו לנצח. זה פספוס כי בסיטואציה שנוצרה במשחק, היתה לנו הזדמנות לנצח".

ליובין טען כי "שום דבר לא קשור אליי אישית. השחקנים הרגישו את האחריות והמחוייבות. זה בא מהם. זה לא היה שינוי מקצועי, אלא רק שינוי בתחושת האחריות של השחקנים. אם נמשיך ברוח הזו ובדרך הזו, נוכל לסגור את הפיגור שההפסדים בבית יוצרים".

הוא התייחס לסוני ווימס, שסיים את המשחק ללא נקודות ועם 6 איבודים, "אני מאמין בשחקנים שלי. הגנתית סוני עשה עבודה מצויינת והיינו במצב לנצח את המשחק גם בזכות ההגנה שלו".

ביום שישי תפגוש מכבי ת"א את דרושאפקה ודייויד בלאט. "הלו"ז הצפוף הוא לכולם", אמר ליובין, "לכל קבוצה יש את הבעיות שלה. התמודדנו עם זה בעבר ונמשיך לעשות את זה. מכירים אותם קצת יותר טוב כי שיחקנו נגדם ונצטרך לעשות את ההתאמות".