קיצ'ן מנהריה הערב. ללא רחמים
קיצ'ן מנהריה הערב. ללא רחמיםצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

ניפגש בסיבוב. הסיבוב הראשון לעונת 2016/17 בליגת ווינר סל עומד להסתיים, כשהערב (ראשון) התקיימו שלושה משחקים במסגרת מחזור מספר 11 בליגת ווינר סל, מחזור משחקים שינעל את הסיבוב הראשון בליגה הבכירה.

המשחקים הערב עמדו בסימן קבוצות החוץ, כשכל השלושה שקיימו את משחקיהן רחוק מאולמן הביתי, שבו לבסיסן עם ניצחון, חשוב וקריטי הן עבור מצבן בטבלת הליגה והן עבור מצבן המנטלי.

כבר במשחק הראשון הערב, בין נהריה לגלבוע גליל נרשמו נתונים מפתיעים ונדירים לליגת העל העונה. היה זה כשהצפוניים מנהריה הביסו בלי רחמים את המארחים מעמק יזרעאל ב-44 הפרש, 106:62, במשחק שהיה קרב תחתית וחשוב עבור שתי הקבוצות הללו.

גלבוע גליל נותרת בתחתית, נהריה נושמת מעט אוויר עם סיום הסיבוב הראשון.

חושבים שההפרש הגדול של נהריה מרשים? הגיעה חולון וגנבה את ההצגה. אחרי שבעונה שעברה ניצלה ברגע האחרון מירידת ליגה, אליה הגיעה בשל הפסד למכבי קריית גת במאבק תחתית, חולון פתחה את העונה הנוכחית בצורה אדירה.

עם ניצחונות על לא מעט מקבוצות הליגה, תוך תצוגת כדורסל מהנה וקבוצתית, הערב סגרה חולון מעגל עם ניצחון על לא אחרת מאשר אותה קריית גת - 75:67 באולם שבדרום, ניצחון שמציב את חולון עם סיום הסיבוב הראשון כשהיא במקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורסל. מי היה מאמין?

ורגע לפני סיום משחקי הערב, הגיעה מכבי חיפה והציגה גם היא נתון מרשים, כשג'ון דיברתולומיאו, במשחק החזרה שלו לאחר פציעה ארוכה להט עם 35 נקודות שהובילה את הירוקים לנצח באולם בגין שבאילת את המקומיים, 93:85.

אילת מפסידה לראשונה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים וכעת נמצאת צמודה לאותה חיפה.

נראה שגם העונה הנוכחית בליגת העל שבכדורסל הולכת להיות מעניינת ומותחת. זה ייגמר שוב באלופה מפתיעה?

האלופה המפתיעה של העונה? שחקני חולון
האלופה המפתיעה של העונה? שחקני חולוןצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה