מחושך לאור: הדלקת נרות מרגשת בהדסהאלירן אהרון

עדן דדון בת ה-16, שנפצעה באורח קשה בפיגוע האוטובוס שהתפוצץ בירושלים בחודש אפריל האחרון, טופלה בבית החולים הדסה עין כרם בעיר, שם נלחמו הרופאים על חייה במשך תקופה ממושכת כאשר נכוותה ונפגעה בכל גופה ואף בפניה.

היום, 8 חודשים אחרי היום אותו לא תשכח, הדליקה נר רביעי של חנוכה עם צוותי בית החולים והודתה להם על הטיפול המסור שהציל את חייה.

"תודה לכל רופאי הדסה, בזכותכם אני פה על הבמה, אני זוכרת כל רגע ורגע בטיפול וכמה התאמצתם בשבילי, אני מאחלת לכולם חג שמח וניסים כמו שקרו לי", אמרה בהתרגשות.

מנכ"ל הדסה, פרופ׳ זאב רוטשטיין הדליק ביחד איתה את החנוכייה, לאחר שרב המרכז הרפואי, הרב משה קליין בירך את הברכות והוביל שירת שירי חנוכה - ואמר לעדן, שהוא זוכר שהיא בעצמה לא האמינה שיגיע היום בו תעמוד על רגליה ותחייך מכל הלב.

"עשית צעדים מדהימים בתהליך ההחלמה, אני מאחל לך שתחזרי לגמרי לחיי השגרה ולבית הספר בבריאות מלאה ואנחנו בהדסה נמשיך לטפל בך באהבה עד אז".

האירוע אותו הוביל "בית החולים לילדים של הדסה", נערך במסגרת התמיכה של בית החולים בקהילה ולמען ילדי ירושלים, בהשתתפות של 5,000 איש. באירוע השתתפו סגן ראש העיר ירושלים, עופר ברקוביץ׳, אשר הודה להדסה על פועלה למען העיר והקהל נהנה מהופעות של כוכבי הילדים האהובים, ליצנים רפואיים ופינות מידע רפואי של מחלקות לרפואת שיניים ותזונה של בית החולים.