אוהדי באר שבע. הפער מצטמק
אוהדי באר שבע. הפער מצטמקצילום: פלאש 90

לא כל יום גביע. ארבעה ימים אחרי שזכתה בגביע הטוטו, עם ניצחון מוחץ על עירוני קריית שמונה בתוצאה 1:4, הערב (ראשון) שבה האלופה ומוליכת הטבלה לליגת העל, ושוב סיימה משחק ללא ניצחון, בפעם השלישית ברציפות.

האלופה שהתארחה באצטדיון דוחא שבסכנין, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל שבכדורגל, נתקלה במשטח דשא גרוע ביותר, כזה שהיה מלא חול ומהמורות, ועם יכולת שרחוקה מלהזכיר את התקופה הנהדרת שעברה עליה העונה, בליגה ובאירופה, זה לא היה קל יותר.

הזדמנות אדירה של אליניב ברדה לכבוש שער דרמטי בדקה ה-90, הסתיימה בעוד החטאה של האדומים מבירת הנגב, ועם איבוד נקודות נוסף בליגה, יכול ההפרש הגדול שעמד על 12 נקודות להתקזז מחר ל-5 בלבד מהשניה בטבלה מכבי ת"א, אם זו תנצח באצטדיון טדי את בית"ר ירושלים.

סכנין? אחרי ניצחון על מכבי חיפה במחזור שעבר, רושמת עוד משחק מצויין מול האדומים מבירת הנגב, ובסך הכל משחק שישי ברציפות ללא הפסד.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל שבכדורגל, ניצחה מ.ס אשדוד את יריבתה לתחתית טבלת ליגת העל שבכדורגל, הפועל אשקלון, בתוצאה 0:1.

אשדוד שקטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, חמישה מתוכם בליגת העל, עולה מעל הקו האדום, בעוד אשקלון עדיין ללא ניצחון חוץ העונה. מתכון בטוח לירידת ליגה.