דרום תל אביב. אילוסטרציה
דרום תל אביב. אילוסטרציהFlash 90

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד קיריל נזרוב, מפקד צוות יס"מ בתחנת שרת שבמשטרת ישראל בגין תקיפת מסתננים במועדון בתל אביב ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, בחודש ספטמבר האחרון, במסגרת פעילות לאיתור מועדונים בלתי חוקיים המופעלים על ידי מסתננים, נכנס השוטר אל מועדון בו בילו אותה עת ארבעה מסתננים.

לאחר כניסתו למועדון, פנה השוטר אל כמה מהנוכחים במועדון אשר ישבו בסמוך לאחד השולחנות, ותוך שהוא מורה להם לעזוב את המועדון, הרים את אחד מהם מדש חולצתו והפילו ארצה.

בשלב מסוים, וללא כל סיבה מוצדקת, דחף השוטר את שני המסתננים האחרים לכיוון דלת היציאה מהמועדון והכה אותם באגרופים לפניהם. השוטר המשיך ונהג באלימות כלפי מסתנן נוסף, גם כאשר האחרון הצליח לצאת מהמועדון ולמרות שלא הייתה כל סיבה מוצדקת לשימוש בכוח כלפיו.

לאחר מכן פנה השוטר אל אחד המסתננים שעמד בסמוך לכניסה למועדון. המסתנן שאל את השוטר לפשר התנהגותו האלימה ובתגובה דחף אותו השוטר בחוזקה לכיוון הכביש הסמוך למועדון. מעוצמת הדחיפה, הוא נפל ארצה. משהבחין השוטר במסתנן נוסף עומד אף הוא בסמוך לכניסה למועדון, התקרב לכיוונו, בעט בו בחוזקה ברגלו והכה בו באגרופים לפלג גופו העליון, וזאת למרות ניסיונותיו להתרחק ממנו.

משהבחין השוטר במסתנן עומד בסמוך אליו, פנה אליו והכה בו לפלג גופו העליון ובמספר אגרופים לפניו וזאת למרות שהוא ניסה לדבר אל לבו של השוטר ולחדול אותו מהתנהגותו האלימה כלפי המסתננים. כתוצאה מהתנהגותו של השוטר נגרמו לשני המסתננים חבלות בפניהם.

בסיום האירוע, כתב השוטר דו"ח פעולה שקרי לפיו פנה אל המסתננים מספר רב של פעמים בדרישה כי יעזבו את המקום, אך הם סירבו לדרישתו. כן כתב השוטר בדו"ח הפעולה השקרי כי המסתננים נהגו כלפיו באלימות והפריעו לו במילוי תפקידו ולפיכך, נאלץ להשתמש בכוח מידתי ומוצדק.