נועם מיכאל
נועם מיכאלצילום: יח"צ

הפעם הוא שר את המילים "שים שלום" מתוך תפילת שמונה עשרה. שיריו הקודמים היו ישראלים-יהודיים מקוריים. הסגנון של מיכאל הוא יהודי-ישראלי, בין העכשווי למסורתי. האזנה לשיר מלמדת שכולנו עוד נשמע עליו.

*****

אחרי כל מחזות הזמר, הפסטיבלים ובילויי הילדים בחנוכה, בהחלט הגיע הזמן לקצת שירים של פעם. משה להב ממשיך להופיע בכל הארץ עם 'הטיש הגדול' והמומלץ שלו. ההופעות הקרובות הן בחמישי הבא בצוללת הצהובה בירושלים, ובמוצאי שבת פרשת ויחי - 'טיש בשלושה' יחד עם קובי אריאלי וג'קי לוי בתיאטרון גבעתיים.

*****

בבוקר קר אחד נשמטת כפפה ורודה מכיס מעילה של ילדה. לא נעים ללכת לאיבוד, ועכשיו הכפפה הבודדה חייבת למצוא לעצמה משמעות חדשה. חנוך פיבן, אמן החפצים, מביא לילדים את הספר 'כפפה אחת ורודה' ובו הוא ממשיך להמחיש כיצד העולם שסביבנו מלא בדברים שמאפשרים לנו להיות יצירתיים, אם רק נדע להביט נכון. הוצאת עם עובד.

*****

מריון, שהייתה ילדה בשנות השואה האיומות, האמינה שאם תמצא ארבע אבנים זהות תישאר משפחתה שלמה. שש שנים וחצי שרדו ארבע הנפשות מהבריחה להולנד, מהשילוח לווסטרבורק ומהגירוש לברגן-בלזן, אך באביב של השחרור נפטר אבי המשפחה מטיפוס. 'ארבע אבנים מושלמות', לילה פרל, מריון בלומנטל-לזן, הוצאת יד ושם.