סוף סוף ניצחון באירופה. משחק שהתחיל מצויין עם 17 נקודות יתרון במחצית, הפך לרבע שלישי איום שבו חזרה דרושפאקה ואף ירדה כשהיא מובילה - והסתיים בסופו של דבר בניצחון חשוב בצהוב 92-93 .

הצהובים הגיעו למשחק אחרי שישה הפסדים ביורוליג ועם מאזן של 5 נצחונות בלבד מול 10 הפסדים בסיבוב הראשון באירופה - וידעו כי הניצחון הביתי מול הטורקים, להם הפסידו לפני שבועיים אחרי ששמטו יתרון גדול - הוא בגדר חובה.

ואכן המשחק נפתח בצורה מוצלחת מאוד מהצד הצהוב. השחקנים עלו בטירוף, סוני ווימס וויקטור ראד היו חמים, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 14-29 למכבי תל אביב.

סילי המשיך להוביל את הצהובים יחד עם ווימס, גל מקל המצויין נכנס והוסיף עוד כוח בקו האחורי - וגם אייברסון וצירבס תרמו את שלהם. במחצית הובילה מכבי תל אביב, 36-53.

ואז הגיע הרבע השלישי, והמאמן איינארס בגאצקיס ראה בעיניים קלות איך השחקנים שלו מאפשרים לטורקים לצלוף עוד ועוד שלשות - ולא מבריקים בהגנה. דרושפאקה ניצחה ברבע הזה בגדול, וסיימה אותו ביתרון 71-67.

דרושפאקה עוד הצליחה לעלות ליתרון של 7 נקודות, אבל אז התעוררו הצהובים. לנדסברג וסילי ירו שלשות מדוייקות, קווינסי מילר הוסיף אחת משלו והיה נראה שהצהובים בדרך הנכונה לניצחון.

אבל זה לא נגמר - עד שזה הגמר. הטורקים הצליחו לחזור והתקרבו 90-93. גאודלוק איבד כדור, וחצי שניה לסיום ביצע דווין סמית' עבירה של שלוש זריקות. בראד וונאמייקר החטיא זריקה אחת, והניצחון נותר בתל אביב.

למכבי תל אביב קלעו: ווימס 24 (8 אסיסטים), צירבס 13, ראד 13, סילי 12, גאודלוק 10, לנדסברג 7, אייברסון 6, מקל 5, מילר 3.

לדרושאפקה הירבו לקלוע: קלייברן 17 (8 ריבאונדים), וונאמייקר 16 (8 אסיסטים), זיזיץ' 14 (9 ריבאונדים).