מפסיק את השיעור. הרב מאיר מאזוז
מפסיק את השיעור. הרב מאיר מאזוזצילום: מוזיאון גוש קטיף

הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, הודיע אמש (מוצ"ש) לתדהמת תלמידיו ושומעי לקחו על הפסקת שיעורו שנמסר מזה 13 שנה ברציפות מידי מוצאי שבת ושודר בשנים האחרונות בתחנת הרדיו "קול ברמה".

"רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן יותר אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, וגם בגלל תענית דיבור שאני מתחיל בגלל ימי השובבי"ם..", אמר הרב מאזוז לאחר השיעור השבועי.

הרב מאזוז הוסיף, "אנשים חושבים שאני עושה שיעור כדי להתפאר, שולחים לי שאלות למה אתה מזכיר את 'ביאליק' למה אתה מזכיר את אריסטו, למה אתה מזכיר כל מיני שירים? למה אתה מביא שאלות של אמונה?, כאילו אסור להביא שאלות של אמונה? יש תשובות שלא טובות? תגידו לי. סתם, לחפש עלילות. לא מחפש כבוד".

לטענת מקורבים לרב מאזוז, הוא מבקש להפסיק את שיעורו לאחר ש"בריונים" כלשונם החלו להתנכל לרב ולאחר ששיעורו מועבר ברדיו החרדי 'קול ברמה' - דבר שהיה לטענתם לצנינים בידי גורמים המקורבים להנהגה בש"ס שאינה נוהגת להתראיין לרדיו.

"אך החל שידורו של השיעור ברדיו 'קול ברמה' מידי מוצאי שבת, החלו אותם הבריונים, בדרכים מתועבות ומבישות, להטריד את מרן ראש הישיבה בצורה מכוערת ונבזית, תוך כדי ניצול חופש הגישה למרן ראש הישיבה... הדברים הגיעו עד לכדי תחיבת חוברות נאצה, וקונטרסים מקניטים, לביתו של הרב, ושליחת עשרות מכתבים מטרידים לכתובתו של הרב, דבר שפגע באופן ממשי בבריאותו ומנוחתו של הרב. אוי לה לאותה בושה, אוי לה לאותה כלימה", צוטטו מקורביו.

לדבריהם, הם מקווים כי הרב יחזור בו ויחדש את השיעור השבועי.