בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בישיבת שרי הליכוד לדיווח בעיתון "הארץ" לפיו עומת בחקירתו השנייה עם הקלטות בהן הוא נשמע משוחח עם איש עסקים.

על פי הדיווח מדובר בהקלטות הנמצאות מזה מספר חודשים בידי המשטרה ומלמדות לכאורה על מו"מ שניהל ראש הממשלה עם איש עסקים על קבלה הדדית של טובות הנאה.

"לצערי אני לא יכול למסור פרטים. מה שאני כן יכול לומר לכם היום, כשאני יודע במה מדובר, ואני אומר לכם את זה בביטחון מלא: לא יהיה כלום כי אין כלום", אמר נתניהו.

מה שיש פה זה לחץ פסול ובלתי פוסק של גורמים בתקשורת על גורמי האכיפה. הם מפריחים בלונים שהאוויר החם יוצא מהם בזה אחר זה. כך יהיה גם במקרה הזה. אני מציע לחבריי באופוזיציה לא לחגוג כי אין מה לחגוג. את השלטון מחליפים בקלפי", הדגיש ראש הממשלה.

מקורבו של ראש הממשלה, יושב ראש הקואליציה דוד ביטן, אמר בראיון הבוקר לגלי צה"ל, "לא יהיה כתב אישום. גם אם יהיה מצב כזה שאני לא רואה אותו מתרחש, עדיין ראש הממשלה בהבדל משר יכול להמשיך לכהן. אם אתה חושב שצריך להגיש כתב אישום בגלל סיגרים ובעקבות זה להפיל ראש ממשלה - מספיק עם הספקולציות".

על הקלטת ראש הממשלה מתאם טובות הנאה אמר ביטן, "לא שמעתי את ההקלטה, ולא יודע אם יש הקלטה - אם כן, זה חמור מאוד שמישהו מקליט את ראש הממשלה"