בית"ר מול סכנין. ייפגשו בגביע
בית"ר מול סכנין. ייפגשו בגביעצילום: פלאש 90

בבית הנבחרת בשפיים, נערכה היום (שני) הגרלת שמינית גמר גביע המדינה שבכדורגל, בה הוגרלו 12 הקבוצות מליגת העל שצלחו את סיבוב ח' בגביע המדינה, יחד עם ארבע קבוצות מהליגה הלאומית שהעפילו בתום שני סיבובים מוקדמים אל שלב שמינית הגמר.

מי שהיעדרותה הורגשה היא לא אחרת מאשר מחזיקת הגביע, מכבי חיפה, שהודחה על ידי מכבי פתח תקווה בסיבוב המוקדם, כשהפסידה לה באצטדיונה הביתי, אצטדיון סמי עופר בתוצאה 2:0.

משחקי שמינית הגמר יצאו לדרך בעוד שבועיים, יום שלישי, ה-24 בינואר, כשהמנצחות במשחקים יעפילו אל שלב רבע הגמר.

כמעט כל 12 קבוצות הליגה הלאומית הוגרלו אחת מול השניה, כשרק הפועל חיפה זכתה בהגרלה נוחה כשתארח את הפועל ראשון לציון מהליגה השניה. משחק שיתקיים על טהרת הליגה הלאומית, וממנו תעלה סינדרלה פוטנציאלית אחת יהיה המשחק בין הפועל ירושלים להפועל רמת גן שבעברה כבר ישנם שני גביעים.

המשחק המרכזי של שמינית הגמר יהיה בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, משחק שיתקיים באצטדיון טדי הירושלמי, וצפוי להתקיים ללא קהל הקבוצה האורחת, כמוסכם בין שני המועדונים.

מי שגם כן הגרילה יריבה קשה היא האלופה והפייבוריטית לזכיה בגביע, הפועל באר שבע. הדרומיים הגרילו את עירוני קריית שמונה המתחדשת, ובין השניים ישנה יריבות לא קטנה, כשאלה נפגשו העונה כבר בגמר גביע הטוטו בו הביסו האדומים מבירת הנגב את הצפוניים בתוצאה 1:4.

תוצאות ההגרלה המלאה:

בית"ר ירושלים - בני סכנין
הפועל חיפה - הפועל ראשון לציון
הפועל אשקלון - בני יהודה
הפועל תל אביב - מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים - הפועל רמת גן
מ.ס. אשדוד - בית"ר תל אביב/רמלה
הפועל באר שבע - עירוני קרית שמונה
מכבי תל אביב - הפועל רעננה

הפעם האחרונה בה נפגשו בית"ר וסכנין במסגרת הליגה: