אברהם נגוסה
אברהם נגוסהצילום: אלירן אהרון

יו"ר ועדת העלייה והקליטה של הכנסת ח"כ אברהם נגוסה (הליכוד) סבור כי כל חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יניבו דבר.

לדבריו כל חברי הליכוד מאוחדים מאחורי ראש הממשלה, ''כולנו תומכים בו ואנחנו איתו. ראש הממשלה ימשיך להנהיג את מדינת ישראל עוד שנים רבות. הוא מנהיג אמיץ שעם ישראל זכה בו. מדינת ישראל וכל העם היהודי התברכו במנהיג יחיד בדורו.

"אני כולי תקווה שלא יצא כלום מהחקירות האלה, ראש הממשלה אמר שלא יהיה כלום וזה מה שיהיה. אנחנו סומכים על מערכת האכיפה שבודקת את העניין ונשמע בסוף את המסקנות", הוסיף נגוסה.

בשיחה עם ערוץ 7 אמר ח"כ נגוסה כי "מנהיג מחליפים בקלפי, זו מדינה דמוקרטית. אנחנו יודעים כמה חקירות היו ושום דבר לא יצא מהן, המטרה היא רק לנגח את ראש הממשלה. הם באופוזיציה צריכים להבין שצריך לנצח בבחירות וזה לא מצליח להם.

"שורש הבעיה היא שיש לנו אופוזיציה מבולבלת מתוסכלת וכושלת ולכן מכל מה שהם יגידו לא יצא כלום. הם עושים תחרות נאיבית מי זוכה בסקרים וכמו ששמעון פרס אמר סקרים הם כמו בושם אז שימשיכו להריח בושם ואנחנו נמשיך להנהיג".

ח"כ נגוסה קיים בימים האחרונים דיון בועדת הקליטה בנוגע לאי קליטת עולים חדשים במוסדות האקדמיה והוא פונה לראשי האוניברסיטאות ודורש מהם להקטין את רף הציונים הנדרש לקבלת עולים חדשים.

"אם אנחנו מדינה קולטת עלייה המפתח הוא השכלה. כיום מספר הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה ירד בצורה דרסטית ורבים חוזרים ללמוד בארצות המוצא. זה מדאיג. אני קורא לראשי האוניברסיטאות להוריד את הרף הנדרש במבחן יעל שבודק את רמת העברית ולהחזיר אותו מציון של 150 לציון 84 כפי שעושה אוניברסיטת בן גוריון".