חגי בדש. מתפטר מוקדם מהצפוי
חגי בדש. מתפטר מוקדם מהצפויצילום: באדיבות מכבי ת"א

משבר? חוסר אמון? זעזוע? לא משנה איך יקראו לזה, אבל מועדון הכדורסל של מכבי ת"א ממשיך להתפורר ולהתפרק. היום (חמישי) הודיע במפתיע מנכ"ל המועדון, חגי בדש על התפטרותו.

חצי שנה בלבד שימש בדש בתפקיד המנכ"ל, כשזה נכנס בחודש ספטמבר האחרון והבטיח עם כניסתו כי יעשה סדר בניהול המועדון ובהגדרת התפקידים של כל אדם במערכת. אחרי הכל, בדש עמד בראש חברת ההשקעות "פסגות" במשך שנים רבות והצליח רבות בתפקידו.

על פי ההערכות, בדש הודיע על התפטרותו עקב חילוקי דעות בינו לבין בעלי תפקידים אחרים במועדון, כשזה לא הצליח להעמיד בעלי תפקידים על מקומם ולעשות סדר בניהול הקבוצה.

אז, עם מינויו של בדש לתפקיד המנכ"ל, אמר יו"ר המועדון שמעון מזרחי כי מדובר במינוי רב משמעות, כזה שיקפיץ את המועדון שלב אחד קדימה בכל הקשור לסדר ניהולי. "המינוי מבוצע במסגרת התכנון הרב שנתי, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של המועדון. בטוחני שחגי יידע להתמודד מול האתגרים החדשים וימשיך להוביל את המועדון בדרכו המפוארת קדימה". אז אמר.

בהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב כי בדש הודיע לבעלי המניות של המועדון על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל ולהמשיך לדרכו העסקית החדשה.

בדש, שיסייע בחודשים הקרובים באיתור מחליף לתפקיד המנכ"ל, לא יעזוב את המועדון לגמרי כשזה יתמנה לדירקטור להמשך בניית התוכנית האסטרטגית של המועדון לשנים הקרובות.

"ההחלטה להצטרף היוותה סגירת מעגל מרגשת עבורי", אמר בדש עם הודעת ההתפטרות. "הלכתי עם הלב ונעניתי להצעה לאור האהבה העזה שלי לכדורסל, לקבוצה ובמטרה לעשות שינוי ולתרום להמשך הצלחת המועדון. הכרתי עובדים, אוהדים, שחקנים, מנהלים, ובעלי מניות - כולם אנשים מיוחדים ואיכותיים שתורמים את זמנם, כספם ואהבתם לכדורסל ולקבוצה בדרך טוטאלית ומקצועית".

על הסיבות שהביאו אותו להתפטר אמר בדש כי "לאור ניסיוני בשנים האחרונות בעולם העסקי והניהולי, הערכתי כי יש ביכולתי לתרום כמנכ"ל להמשך קידומו של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. חשוב לי לציין, כי ההחלטה אינה קשורה לניצחונות או להפסדים בשלב כזה או אחר של העונה. ברצוני להודות לבעלי מכבי ת"א על חודשים מרתקים. ועל האמון להמשיך כדירקטור ובכל דרך שאוכל לתרום ולסייע להצלחה".

בהודעת המועדון נכתב כי "מועדון הכדורסל מכבי ת"א מודה לחגי בדש, מנהל מוערך ומקצוען למופת ובטוחים כי הוא ימשיך לתרום לנו מניסיונו ויכולותיו גם כחבר בדירקטוריון במועדון".

מאמן הצהובים איינארס בגאצקיס הגיב להודעת ההתפטרות כשאמר, "אני לא יודע מה קורה בהנהלה. שחקנים צריכים לשחק, צוות האימון לאמן וההנהלה לנהל".