לוזון. נפרד עם הפסד
לוזון. נפרד עם הפסדצילום: פלאש 90

אהבה קצרה. ארבעה חודשים עברו מאז הגיע גיא לוזון להפועל תל אביב, הערב (חמישי), עמד לוזון בפעם האחרונה על הקווים של הקבוצה האדומה מת"א, כשכבר אמש הודיע על עזיבת הקבוצה שניצבת במקום האחרון בטבלת ליגת העל שבכדורגל כשהיא ללא שחקני סגל כמעט וכשהיא מפורקת.

בדיוק בערב בו הלך לעולמו מאיר בנאי ז"ל, גם לוזון מפנה את מקומו. הפועל? כמו שנראתה וכשחיזוק לא נראה באופק, גם בדרך לשינוי דפי ההיסטוריה.

באין מספיק שחקנים, העלה לוזון במשחקו האחרון לא פחות מחמישה שחקני נוער בהרכב הפותח, כשעל הספסל המתינו עוד חמישה נוספים ממחלקת הנוער המוצלחת של המועדון האדום.

תוסיפו לכך את העבודה כי קריית שמונה לא הפסידה לתל אביבים כבר שלושה משחקים ברציפות, וקיבלתם ניצחון קליל, וכך אכן היה.

מחצית ראשונה יעילה מאוד של החבורה הצפונית שניצלה את חולשת ההגנה האדומה שכללה את צליל חתוכה הצעיר וחסר הניסיון בשער, רז שלמה, דסליי טגניה ואיציק שולמייסטר ממחלקת הנוער בחולייה האחורית, בכדי לעלות ליתרון מהיר כבר בדקה ה-14 משער של אופיר קריאף.

כעבור 10 דקות, בדקה ה-24, שוב קריאף היה מעורב בשער, כשהפעם היה זה על תקן המבשל, כשסידר לאחמד אעבד שער נוסף העונה בליגת העל.

האדומים עוד הצליחו לכבוש שער כבוד מרגליו של ארון שוינפלד בדקה ה-73, אבל בהרכב חלש וכשגם המוטיבציה לא בשיאה כבר, לא יכלו אלה לחבורה הצפונית. בסיום, ניצחון רביעי ברציפות של קריית שמונה על האדומים שרושמים הפסד שביעי תחת אימונו של גיא לוזון שבעצמו עוזב את הקבוצה בטעם רע.

הצפוניים מטפסים אל המקום הרביעי בטבלת ליגת העל ורחוקה 3 נקודות מהמקום השני, האדומים נשארים עם 7 נקודות במקום האחרון.

ביום שני יעלו האדומים למשחק דרבי תל אביבי עם מאמן חדש על הקווים, כשמנחם קורצקי כבר סיכם את תנאיו. בכושר הזה ובאיך שנראו הערב, תוצאת הדרבי בסיבוב הקודם, 0:5, עשויה לגדול.