אייל גולן
אייל גולןפלאש 90

הזמר אייל גולן כתב היום (שישי) תגובה חריפה נגד הזמר אביב גפן שהשתלח בו בראיון לעיתון "ידיעות אחרונות".

"הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'The Voice', חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות", אמר גפן בראיון לרז שכניק. "אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם".

גולן כתב בעמוד הפייסבוק שלו הבוקר: "אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך היום ב'ידיעות אחרונות' אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע, גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים (היכל נוקיה), בלומפילד ועוד ועוד בעוד אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם.

כתבת שאני ומוחמד דרוויש אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי!!! שניכם עוכרי ישראל שונאי צה"ל והדבר שמבדיל בינכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה שניכם גם מכוערים!".

בהמשך כתב גולן, "כל החיים שלך סובבים סביב סמים. אמרת שבגלל שנתנו לך לשתות מים מהבאנג הקול שלך התקלקל. תן לי לסדר לך את זה, מעולם לא היה לך קול!.

"הרבה פעמים מעריצים שלי שולחים לי: תן לנו נטפל בו נעשה לו ככה וככה. אז אני מפה קורא להם אל תעשו כלום תנו לו לחיות במיץ של עצמו בזבל של עצמו. תנו לו להמשיך לחיות ולסבול לממורמר הזה. יש לך ילדים אביב ואני מקווה מאוד שלא יקחו ממך לא את האופי ולא את היופי שאין בך. המוזיקה המזרחית זו המוזיקה השולטת בארץ תחיה ותסבול דביל. שבת שלום!".

אתמול, במהלך הופעה שלו, תקף אביב גפן את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "מה שאנחנו רואים בישראל בזמן האחרון מגעיל אותי. ממקום נפלא הארץ הפכה למקום מושחת. גידלנו עריץ בשם ביבי נתניהו שעושה מה שהוא רוצה. ליבי גם עם הימין וגם עם השמאל- מגיע לנו מנהיג אמיתי ולא אדם פרנואיד ולחוץ".