ח"כ יהודה גליק
ח"כ יהודה גליקצילום: Hadas Parush/Flash90

ח"כ יהודה גליק (הליכוד) השתתף באירוע 'שיח תרבות' בהנחיית עמליה דואק במועצה אזורית גזר.

בהתייחסות לגילויים בפרשת מוזס-ביבי אמר גליק, "כל התקשורת בנויה מתן וקח, בדרך כלל ביום יום פוגשים כתבים שמוכנים לכתוב עליך בעד סיפור שתתן להם. אני סומך על הציבור ואף אחד לא קורא את העיתון כמו ספר תנ"ך.

כל מה שאני יודע על הפרשה זה מתוך מה שכתבו בתקשורת האינטרסנטית. כשנכנסתי לכנסת פגש אותי המו"ל שוקן יחד עם היחצ"ן שלהם והוא ניסה לשכנע אותי לתמוך בכמה חוקים שיכולים לסייע בידו בתחום הפרסום. המו"לים הם בעלי עסקים ויש לבעלי העסקים יח"צנים ולוביסטים שמסתובבים בכנסת".

בהתייחס להקלטות של השיחות בין ח"כ מיקי זוהר לבין יו"ר הקואליציה אמר, "אחת הסיבות שאני נמצא בליכוד – זה כי בליכוד יש את עמך ישראל – ויש אנשים ממקומות שונים – מניהול בסטה ועד פרופ' לפילוסופיה.

אני אוהב את אורן חזן אבל אם כל הליכוד יהיה בתחרות מי יותר חזן מאורן חזן – אני לא אוהב את זה – לא אוהב את סגנון הדיבור וסגנון השיח גורם לי כאב בטן לפעמים. אני רוצה שנלמד לכבד אחד את השני. אני קיבלתי על עצמי שאני לא מבקש אפילו לא שקל אחד אפילו לדברים הכי חשובים בעולם. מה שהם עשו – זה חלק מהמשחק הפוליטי – זו זכותם. לא אהבתי שהקליטו מישהוא שדיבר בכעס בפרטי – ובכנסת לא מסותבבים מלאכים אלא בני אדם".

גליק יטוס בשבוע הבא על מנת להשתתף בהשבעת הנשיא החדש של ארה"ב, "אני טס להשתתף בהשבעה של הנשיא טראמפ – הוזמנתי על ידי קבוצה גדולה של נוצרים וראשי הכנסיות האוונגליסטיות במסגרת השיח הבין דתי שאני מנהל. ירושלים היא בירת ישראל אין על זה כל ספק – וכל מי שאומר אחרת נותן מס שפתיים למישהוא – ואני שמח מאוד שהן הנשיא והן סגנו וכל מי שאמור לעסוק במזרח התיכון – ממזכיר המדינה, השגריר, האחראי על השיחות – כולם אנשים שמכירים בכך שירושלים היא בירת ישראל. אין סיבה שבעולם שהשגרירות לא תעבור לירושלים – מה שאסור להיות זה שהאמריקאים ירצו להעביר – וכל מיני גורמים בישראל יפעלו כדי למנוע את זה".