הפרויקט המוסיקלי "יאמנסאלה" מורכב מעשרה ניגונים עתיקים הלקוחים מתוך התפילה שהייתה נהוגה בפי יהודי תימן.

המוסיקאי שוהם שמחי יזם והפיק את הפרויקט לאור בקשתו ובעידודו של המפיק המוסיקלי נדב ביטון. לפני כשנתיים החלו השניים במסע בחיפוש אחר הצלילים המתאימים, במטרה לשמר את הניגון התימני הארכאי והמיוחד. התוצאה הסופית שתראה אור בע"ה בקרוב היא צלילי מוסיקת עולם ועוד, משולבים בטקסטים ולחנים עתיקים.

הסינגל החדש מבוסס על ה"הללות" - דברי שבח והלל לבורא עולם, אותם נהגו יהודי תימן לומר בתפילות ובשמחות. ה"הללות" נפתחו במילה "והללויה" נאמרו בחרוזים קצרים ובנעימה פיוטית ושולבו בהם דברי חכמה משל ומליצה הלקוחים מפסוקי התנ"ך, מדרש ואגדה. ה"הללות" נאמרו בצורה ספונטנית כטוב לב המסובים בשמחה ובמשתה (ג'עלה) וכל אחד יכול היה לחרוז ולפייט כפי כוחו וידיעתו בנעימה ובחכמה כשהמטרה היא לשמוח ולשמח לפני ה'.

פרוייקט "יאמנסאלה" מביא לידי ביטוי פן נוסף בעמלו של שוהם להביא להנחלת מורשת יהדות תימן לדורות הבאים, במסגרתו יזם את הקמתו של מרכז המבקרים 'החצר התימנית' בישוב כוכב יעקב. בחצר התימנית עוסק שוהם באמנות הצורפות התימנית, כשהוא מתמחה באומנות הפיליגרן ויצירותיו משווקות בגלריות בארץ ובעולם. בימים אלו שוהם שמחי בעיצומן של הכנות למופע מוסיקלי הפונה לחלקים נרחבים בחברה הישראלית.