ניאו נאצי
ניאו נאציThinkstock

מייק פיינוביץ', מייסד בלוג ניאו-נאצי פופולארי בארה"ב ומי שנחשב לאחד משלוש הדמויות המובילות בתנועת ה"אלט-רייט" הימנית-קיצונית, הודה כי אשתו יהודיה.

עקב כך, הוא ייאלץ כנראה להפסיק לכתוב בבלוג – הקרוי The Right Stuff – ולקטוע גם את השתתפותו בשידור הפודקאסט השבועי, בעל השם "השואה היומית".

פיינוביץ' היה מוכר עד עתה בשם מייק אינוק. זהותו האמיתית לא היתה ידועה ברבים, אולם אתר מתחרה בשם 8chan הצליח לחשוף את שמו, את העובדה שהוא תושב ניו יורק המתפרנס מפיתוח אתרים, וכאמור, את היותו נשוי ליהודיה.

לפודקאסט בו השתתף יש כ-100,000 מאזינים קבועים. פיינוביץ' נהג לדבר בו בזכות רציחת יהודים, ולהשמיע מיני תעמולה ניאו-נאצית.

כאמור, פיינוביץ'-אינוק נחשב לאחד משלושת הבכירים בתנועת ה"אלט-רייט", לצד המו"ל של ה"Daily Stormer", אנדרו אנגלין, ונשיא ה-National Policy Institute, ריצ'רד ספנסר.

פיינוביץ' כתב: "כן, אשתי היא מי שטוענים שהיא, אני אפילו לא אטרח לנסות להכחיש את זה. אני לא אטרח לתרץ תירוצים. אם זה גורם לכם לרצות לעזוב את התנועה, או לנתק מגע עם TRS [שם הבלוג – בראשי תיבות – ג"כ], אני מבין אתכם... הייתי יכול לנסות ולהסביר לכם את כל חיי ב-10 השנים האחרונות, אבל מה זה ישנה עכשיו".