הלוויתו של רב"ט ויאצ'יסלב גרגאי ז"ל

קרוב לאלף בני אדם השתתפו היום (חמישי) בהלוויתו של רב-טוראי ויאצ׳יסלב (סלבה) גרגאי ז''ל שנהרג במהלך טיפול בנגמ"ש ברמת הגולן.

אמו קראה לציבור להגיע להלווית בנה בשל העובדה שאין למשפחה קרובים רבים בישראל, ואביו הביולוגי של גרגאי מרותק למיטתו באוקראינה בשל מחלה קשה. "כל ישראל ערבים זה לזה - בואו לתמוך באמו של החייל וללוות את סלבה בדרכו האחרונה", נכתב, וקרוב לאלף בני אדם נענו לקריאה והגיעו לבית העלמין בראשון לציון.

מפקד הגדוד שבו שירת גרגאי, סא"ל עדי גנון, ספד לו: "סלבה היה אדם מופנם ושקט, כל מי שהיה לו זכות להכירו גילה אדם צנוע, אכפתי בעל לב חם, קסם אישי ומוסר עבודה גבוה. תמיד היה ראשון להתנדב ולבצע כל משימה. סלבה חתר ללמידה מתמדת, היה בעל מוטיבציה גבוהה מאוד וביצע כל משימה במקצועיות ויסודיות.

"מפקדיו ראו בו חייל מוביל ואחראי בעל דוגמא אישית אשר היה מועמד להיות קצין בעתיד. משפה יקרה, אני כואב את כאבכם. הפנים, החיוך והצחוק של בנכם יהיה חקוק בלבנו לעד. מרגע הבשורה הכאב והגעגוע אינו מרפה. הגדוד הוא משפחה אחת גדולה שיתלווה איתכם מעתה לאורך כל הדרך. מי ייתן ולא תדעו עוד צער", הוסיף הקצין.

חבריו של ויאצ'יסלב ספדו לו: "סלבה חבר יקר, אח שלנו. לפני מספר חודשים הגעת למחלקה שלנו, מחלקה מאוד קשה ומצומצמת שמתפקדת כמו משפחה. הגדולה של המחלקה שלנו זה הביחד. תוך ימים ספורים היית חלק בלתי נפרד מהמחלקה. תמיד רצית ללמוד עוד ולהתנדב ולצאת למשימות. היה בך מין ניצוץ אלוהי, נתת אנרגיה חזקה לכולנו לצאת ליום עבודה קשה".