רס"מ ארז (עמדי) לוי
רס"מ ארז (עמדי) לוידוברות המשטרה

קלרה לוי, אלמנתו של הלוחם ארז לוי הי"ד שנרצח אתמול (רביעי) בפיגוע דריסה באום אל חיראן, דוחה את הטענה לפיה לא מדובר היה בפיגוע לאומני.

"בעלי נרצח. נקודה", היא אומרת בראיון לחדשות ערוץ 2. "בעלי לא נהרג. בעלי נרצח בעת מילוי תפקידו. אני יודעת מי זה בעלי. הוא יגן על כל אחד בגוף שלו. הוא הראשון להיות בפנים, הוא הראשון לתת".

לוי מספרת כי בשעה 4:20 לפנות בוקר, היא התעוררה לפתע לאחר שבעלה יצא למשמרת לילה. "רצתי מהחדר לראות אולי קרה משהו לאימא שלי", תיארה. "ראיתי שהיא ישנה טוב, חייכתי. בדקתי את הילדים וראיתי שהם ישנים טוב, חייכתי. סימסתי לבעלי".

"בוא לישון", היא כתבה לבעלה ארז. הוא השיב לה: "הלוואי" וקלרה כתבה לו בחזרה "אוהבת אותך חיים שלי, תשמור על עצמך".

כעבור זמן קצר היא שמעה בחדשות על הפיגוע, וסימסה לבעלה: "ארז, ראיתי בחדשות שיש פינוי בנגב, הרוג אחד. תתקשר דחוף, אני דואגת". ארז כבר לא היה בין החיים.

כשהגיעו קציני המשטרה לבית משפחת לוי, קלרה אמרה לאחד מהם: ''אני פותחת לך בתנאי שתגיד לי שהוא פצוע, הוא זה שפצוע ואני ארים אותו. אם לא, אתה מסתלק מכאן".

כעת, לאחר האסון, לוי נותרה לבדה עם שני ילדיהם הקטנים, ילדה בת חמש ופעוט בן שנתיים. "בסופו של דבר, כל אחד ילך לפינה החמה שלו, וזה בסדר", היא אומרת. "אני זאת שאשאר להתמודד עם שני ילדים, וזה בסדר. זה גורלי".

תיעוד הפיגוע מהאוויר