לצאת מהבועה
לצאת מהבועהצילום: PlanctonVideo |iStock

מחירי הדירות ממשיכים לנסוק ולא מחכים לאף אחד. לפי השמאי הממשלתי, ברבעון השני של שנת 2016 עלו מחירי דירות 4 חדרים ב-2.5% לעומת הרבעון הראשון וב-8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

על פי נתוני הלמ"ס, המחיר הממוצע הכלל ארצי של עסקאות שבוצעו ברבעון השני של שנת 2016 עמד על 1.427 מיליון שקל, בהשוואה למחיר העסקה הממוצעת ברבעון הראשון של שנת 2016 שעמד על 1.446 מיליון שקל.

ירידה רבעונית זו, של 1.3%, מבטאת הן את השינוי שחל ברמות המחיר והן את השינוי באיכות הדירות שנמכרו ובגודלן. כתוצאה מכך, זוגות רבים מביעים אפס תקווה ביכולתם לקנות דירה בישראל.

התגייסנו למשימה וחיפשנו שני פרויקטים בהם לא מתפשרים על איכות החיים אך המחירים שם טרם חצו את המיליון. הנה הם לפניכם.

מגדלים - בירת הצעירים

הפרויקט הראשון מבין השניים שנציג היום הוא היישוב מגדלים. שם מצאנו פרויקט חדש הנבנה בימים אלו ומציע דירה חלומית ב- 730,000 ₪ בלבד!

מגדלים
מגדליםמאיר ברכיה

מגדלים הוא יישוב מעורב הנחשב לבירת הצעירים של השומרון. היישוב ממוקם רבע שעה בלבד מאריאל וכחצי שעה ממרכז הארץ. הנוף ביישוב, חיי הקהילה, המעורבות החברתית המאפיינת את היישוב והמיקום הגיאוגרפי מוסיפים גם הם ליישוב והופכים את העסקה למשתלמת במיוחד.

לפרטים על הפרויקט לחצו כאן

נופי ארומה באיתמר

נופי ארומה באיתמר נפתחה לשיווק כבר בפעם השלישית והאמת היא – אחרי ששמענו את המחירים והתוודענו לקהילה - לא ממש הופתענו מהביקוש הרב.

נופי ארומה באיתמר
נופי ארומה באיתמרצילום: יח"צ

הפרויקט מציע בתים דו משפחתיים, בגודל 135 מ"ר עם גינה, מרפסת, נוף וחניה פרטית בפחות ממיליון. שקלים הקהילה התוססת והתורנית תורמת אף היא לעסקה והופכת את החבילה למשלמת ואידיאולוגית.

לפרטים על הפרויקט לחצו כאן