אלי כהן ישוב לאמן?
אלי כהן ישוב לאמן?צילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

זה היה רק עניין של זמן, והערב (שני) נחתם ונסגר - שרון מימר כבר לא יאמן עוד את הפועל כפר סבא העונה בליגת העל שבכדורגל.

מימר, שהגיע מבאר שבע לכפר סבא באמצע העונה שעברה עת שימש עוזרו של ברק בכר, ועזר לקבוצה לשרוד בליגת העל, נפגש היום עם הבעלים סתיו שחם ומנכ"ל המועדון רובי רגב, ובשיחה משולשת הוחלט על פרידה מהמאמן.

זה כבר זמן רב שהבעלים שחם והמנכ"ל רגב מבקשים לפטר את מימר, כשגם לחץ האוהדים שגם כך כועסים על הבעלים שחם, תרם לדבר לצאת אל הפועל בסופו של דבר הערב.

שחם, שהתעניין ברכישת הפועל ת"א לפני חודש ועורר את חמת זעמם של האוהדים של קבוצתו עליו, מרבה לשתף את עוקביו בחשבון הפייסבוק שלו על מהלכים אותם הוא מתכנן, אך בפוסט האחרון שלו לא כתב אף מילה על פרידה ממימר. פרידה שהתרחשה הערב.

מימר עוד הספיק להגיע לאימון הקבוצה מוקדם יותר היום והעביר אותו כרגיל, אך ההפסד הביתי אמש לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל שבכדורגל, יחד עם העובדה שזהו היה משחקם ה-11 של כפר סבא אותו סיימו ללא ניצחון, הביאה את הקבוצה להודיע על פרידה.

"אני מודה לשרון מעומק ליבי על שנה מקצועית מאתגרת שעברנו ביחד. אני חושב שהוא מאמן מהמוכשרים שיש שיצר פה סטנדרט מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר, ואני בטוח שהוא יצליח בהמשך דרכו המקצועית", אמר שחם לאחר הפרידה בין השניים.

בין המועמדים כעת להחליף את מימר בתפקיד מאמן כפר סבא, נמצאים אריק בנאדו שפוטר מבני יהודה העונה ואלי כהן שפוטר מהפועל חיפה.