התפקיד החדש של אברהם ליפשיץ

ראש מנהל החינוך הדתי במשרד החינוך, ד"ר אברהם ליפשיץ, הגיע לבית הספר "יהודה הלוי" בירושלים כשהוא לבוש במדי אב בית וחמוש בדלי, צבע ובמברשות.

לא, ליפשיץ לא עשה הסבת מקצוע אלא הצטלם במסגרת תחרות המוסד החינוכי היפה של החמ"ד.

"מוסד חינוכי בחמ"ד חייב להיות יפיפה, שנעים להיכנס אליו, נקי ומסודר כמו בבית. אני קורא לכולנו להצטרף לתחרות בית הספר והגן הנאה של החמ"ד", אמר ליפשיץ.

במסגרת שבוע היופי של החמ"ד, וחשיבות החינוך לאסתטיקה ואיכות הסביבה, מקיים החמ"ד תחרות בין כל המוסדות בארץ, גנים ובתי-ספר, בשיתוף ערוץ 7. משפצים את מוסד הלימודים בזכות גיבוש ועשייה משותפת של המנהלים, המורים, הורים ותלמידים, וכל מי שיבקש לעודד אותם בתחרות.

תחרות פינת החמ"ד
תחרות פינת החמ"דצילום:יחצ

איך זה עובד?

השבוע החל השלב הראשון בתחרות. בימים אלו מנהלי המוסדות רושמים את המוסד שלהם לתחרות, ומתחילים לתכנן את השיפוץ. הרישום מתבצע באתר התחרות >>> https://goo.gl/iwR2wP

בתאריך ה-16 בפברואר יפתח האתר להצבעות, שתיסגרנה ב-26 בפברואר, אז יוכרזו המוסדות שזכו במספר ההצבעות הגבוה ביותר, ובפרסים איכותיים ממיטב חברות השיפוץ, הבניה והסטיילינג.

עד אז, האתר יהיה פתוח לכלל הציבור. תוכלו לראות את הפרסים, לקרוא את התקנון, לעקוב אחר ההתקדמות של המוסד שלכם, ליהנות מכתבות וטיפים מפתיעים... ולהצביע!
לאתר התחרות >>> https://goo.gl/iwR2wP