מדוניאנין. עוזב שוב
מדוניאנין. עוזב שובצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

הראשון לעזוב, לא האחרון. אחרי 56 הופעות ו-6 שערים מאז שב לקדנציה שניה בקבוצה הצהובה מתל אביב, נפרד היום (שלישי) הקשר הבוסני האריס מדוניאנין ממכבי ת"א.

לשחקן הבוסני שמוערך בקרב הקהל הצהוב, הייתה הצעה מליגת הכדורגל בארצות הברית, ה-MLS, ובקבוצה נעתרו לבקשתו לעזוב ושיחררו אותו על אף שנותרו בחוזהו חמישה חודשים. מדוניאנין צפוי לחתום בארצות הברית על חוזה למשך שלוש שנים, כשזהות הקבוצה עדיין איננה ידועה.

כזכור, זו הייתה הקדנציה השניה של הבוסני שחזר אל הצהובים בחודש ינואר בשנה שעברה, כשזה שיחק במכבי גם בין השנים 2010-2012.

"אני שמח מאוד שהצטרפתי למכבי וברור שהייתי שמח יותר לו גם הייתי זוכה בתארים", אמר הקשר הבוסני לאתר הרשמי של מכבי ת"א, אותה הוא עוזב בשנית ללא אף תואר.

"ברצוני להודות למיץ' גולדהאר וג'ורדי קרויף על שאיפשרו לי לעזוב את המועדון למרות העובדה שנותרו לי עוד 5 חודשים לחוזה וזאת על מנת שאוכל לקבל הצעה לחוזה של 3 שנים ב-MLS. אני רוצה לאחל בהצלחה למכבי בעתיד וברצוני להודות לכל אנשי המועדון ולאוהדים על התמיכה שהעניקו לי במהלך שהותי כאן בתל אביב".

"בתחילת חלון ההעברות האריס פנה אלינו בבקשה לעזוב על מנת לקבל הצעה לחוזה לשלוש שנים בקבוצה מה-MLS. נעתרנו לבקשה מתוך הבנה כי לקבל הצעה כזו בשלב זה של הקריירה שלו היא הזדמנות מצויינת ולכן החלטנו לא לעמוד בדרכו", אמר המנהל המקצועי שמשמש כעת גם כמאמן הזמני של הקבוצה, ג'ורדי קרויף.

"ברצוננו להודות להאריס על המקצוענות שהפגין כשנשאר איתנו עד תם מועד ההעברות, ולהודות לו על תרומתו למכבי על המגרש ומחוצה לו. אנו מאחלים להאריס את מלוא ההצלחה בעתיד".

הקשר הבוסני שהחל את קריירת המשחק שלו באלקמאר ההולנדית שם שיתף פעולה עם שוטה ארבלדזה, לא האחרון שיעזוב את המכבים מתל אביב במהלך חלון ההעברות הנוכחי שיסתיים ביום חמישי הקרוב.

בין יתר המועמדים לעזיבה נמצאים נוסא אייגבור שנמצא בטורקיה שם הוא בוחן מספר הצעות, כמו גם השחקן הישראלי הבולט של הצהובים מאז עזיבת ערן זהבי, טל בן חיים החלוץ.

בן חיים מעוניין מאוד לעבור לבלגיה לקבוצת קלאב ברוז' בה משחק ליאור רפאלוב, כשזו כבר הגישה הצעה על החלוץ מתל אביב ובמכבי מנעו ממנו לעבור. אחרי המשחק אמש, בו ניתן היה לראות שהשחקן מאוד לא מעוניין להישאר, נראה שגם הוא יעזוב ובקרוב מאחר שחלון ההעברות בליגה הבלגית יסתיים הלילה.