אוהדי באר שבע. סוף למסע האירופי
אוהדי באר שבע. סוף למסע האירופיצילום: פלאש 90

הפועל באר שבע קיוותה הערב (חמישי) להמשיך את המסע האירופי שלה כשאירחה את בשיקטאש הטורקית באצטדיון טוטו טרנר הביתי, למשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית.

הדרומיים, שעבורם הייתה זו הופעה היסטורית בשלב כה מתקדם שכזה במפעל השני בחשיבותו בכדורגל האירופי, הובסו על ידי היריבה הטורקית שכבר מכירה את המעמד, בתוצאה 3:1.

הטורקים, שהגיעו לליגה האירופית לאחר שהודחו משלב הבתים של ליגת האלופות, לא התרגשו מהשחקנים באדום, על אף מחצית ראשונה לא רעה כלל, ושמרו על מאזן מרשים מול קבוצות ישראליות כשהם עדיין ללא הפסד מול נציגה ישראלית.

האלופה הישראלית אמנם לא נפלה בהרבה ממקבילתה הטורקית כשייצרה לא מעט מצבי הבקעה, אך הרבתה להחמיץ את אלה, ובכדי לעשות היסטוריה ולהעפיל לשלב הבא, תצטרך לחולל נס במשחק הגומלין בטורקיה.

הטורקים עלו ראשונים ליתרון, דווקא משער עצמי של סוארס בלמה של באר שבע, בדקה ה-42. לא עברו שתי דקות, ובאר שבע כבשה שוב, הפעם לשער הנכון. הקפטן אליניב ברדה החזיר את הצבע ליציעים והוריד את שתי הקבוצות להפסקה כשהתוצאה מראה שיוויון 1:1.

שער של ג'נק טוסון בדקה ה-60 הוציא את האוויר בבאר שבע, ואטיבה האצ'ינסון רק תקע את המסמר האחרון בארון החלומות של הדרומיים על המשך המסע האירופי.

מזה באר שבע תתקשה עד מאוד לחזור.