עליה בתיירות
עליה בתיירותצילום: קובי פינקלר

מידי שבוע נסכם כאן את חדשות התיירות מהשבוע החולף.

פרס האורחים למלון אסטרל וילג'

אתר Booking.com, אתר התיירות הגדול בעולם להזמנת מלונות מהאינטרנט.העניק למלון אסטרל וילג' ברשת מלונות אסטרל את אות Booking.com Guest Review לשנת 2016.

האות הוענק למלון בשל מאות חוות הדעת החיוביות של הנופשים על חווית השהיה במלון והשירות בו.

במכתב הזכיה צויין שהדירוג יוצא הדופן הוא תוצאה של חוות דעת מצוינות באופן קבוע, בהסתמך על חודשים של חוויה יוצאת מן הכלל עבור האורחים "אתם גורמים לאנשים זרים להרגיש בבית... הרגעים הקטנים האלה משאירים רושם גדול על האורחים, וניתן לראות זאת לפי חוות הדעת שהם נותנים לכם" נכתב.

מלון אסטרל וילג' (Astral Village Hotel) הוא מלון באווירת כפר נופש, המיועד לזוגות ולמשפחות עם חדרים צמודי קרקע, בריכה גדולה ומגוון פעילויות והופעות לאורך היום. המלון כולל מועדון ילדים איכותי הצופה לבריכה.

מגדילים את כמות הטיסות ארצה

חברת התעופה הרוסית URAL איירליינס, מגדילה כמות הטיסות והרחבת היעדים שאליה תטוס מישראל לבסיסים ביעדים מרכזים ברחבי רוסיה.

הטיסות, שתצאנה 4 פעמים בשבוע מעובדה, תהיינה ליעדים בולטים, ביניהם: מוסקבה, סנט פטרסבורג, סוצ׳י, קרסנדר, סמארה יקאטרנבורג. ועוד ובסה״כ החברה תטוס ארצה כ15 פעמים בשבוע.

את כרטיסי הטיסה ניתן יהיה לרכוש באמצעות הנציגות הבלעדית של החברה הישראל 'מונה טורס' .

אוראל איירליינס מצטרפת לנציגות נוספת שמחזיקה מונה טורס , חברת התעופה אזרבייג'ן איירליינס שמציגה תוצאות טובות בשנה החולפת.

מחיר הטיסות למוסקבה , סנט פטרסבורג, יהיו החל מ-270$

מלונות הקרח בסכנת הכחדה בגלל ההתחממות

דו"ח חדש של נאס"א מאשש את טענת בעלי מלונות הקרח שעונת החורף מתקצרת בגלל ההתחממות הגלובלית ומאיימת על קיומם מאחר וחורף קצר לא מאפשר רווחיות.

בטרנד מלונות הקרח אפשר למצוא מחירי לואו קוסט. למשל מלון Balea Ice בהרי הקרפטים הרומנים, מציע איגלו זוגי ברמת אירוח של 3 כוכבים במחיר של 404 שקל ללילה.

במלונות נוספים בקטגוריה הם Kirkenes Snowhotel בנורבגיה, המציע חדר זוגי ברמת ארוח של 4 כוכבים במחיר של 2,443 שקל. האורחים מוזמנים להנות ממשקאות על בסיס פירות יער מקומיים, ליטוף איילים, דיג בקרח, צפיייה במופע זוהר הצפוני וטיול במסלולי הליכה בטבע המושלג. המלון Sorrisniva Igloo בנורבגיה גובה 2,101 שקל לארוח ברמה של 5 כוכבים ומציע לאורחים להפשיר עצמם בג'קוזי או סאונה.

מלון קרח
מלון קרחצילום:יחצ

דן אילת מתחדש

מלון דן אילת מתחדש: המלון יסיים בחודש הקרוב תהליך חידוש של 124 חדרים בהשקעה של מעל 11 מיליון ₪.

במסגרת המהלך, חודשו מהיסוד 124 חדרים במלון דן אילת, מכל סוגי החדרים: סטנדרט, אקזקיוטיב, דלקס, חדרי משפחה וסוויטות, על פני 5 קומות ששופצו מהיסוד, תוך שמירה על אווירת הנופש המיוחדת ושימת דגש על תכנונו הייחודי של המלון.

החידוש כולל החלפת מערכת החשמל בחדרים, החלפת כל הריהוט בחדרים, חידוש חדרי האמבטיה, החלפת הטפטים, שטיחים, והווילונות והוספת טלוויזיות חכמות קעורות ועוד.

נמשכת מגמת ההתאוששות בתיירות

עלייה של 27% בכניסות תיירים בחודש ינואר לעומת ינואר 2016

על רקע פרסום נתוני כניסות התיירים המצביעים על עליה של 27.4% בתיירות הנכנסת לישראל בחודש ינואר 2017 לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, ומספר שיא של כ-210 אלף תיירים נכנסים בחודש ינואר, הסתיים יריד התיירות הבינלאומי - IMTM שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב.

בחודש ינואר 2017 נכנסו לישראל כ-210 אלף תיירים לעומת כ-165 אלף תיירים בחודש ינואר אשתקד המהווה עליה של כ-27% ועליה של כ- 25% ביחס לינואר 2015.

ביריד השנה בלטה נוכחותה של טורקיה לאחר מספר שנים של היעדרות. שר התיירות יריב לוין נפגש עם שר התיירות והתרבות הטורקי נאבי אבקי וערך עמו מסיבת עיתונאים. כמו כן, נפגש השר לוין עם שרי תיירות נוספים שהגיעו מחו"ל, ועם בכירים בתעשיית התיירות העולמית.