אבו מאזן
אבו מאזןצילום: פלאש 90

יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), המכנה עצמו "נשיא מדינת פלסטין" ממשיך בסדרת המפגשים עם אישים ישראלים מחוגי השמאל והמגזר הערבי.

אבו מאזן נועד היום (שני) ברמאללה עם משלחת מטעם מפלגת בל"ד בראשות המזכיר הכללי של המפלגה ד"ר מטאנס שחאדה.

סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וופא" דיווחה, כי אבו מאזן עדכן את חברי המפלגה הישראלית בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלסטינית והבינלאומית, והביע את הערכתו הגדולה לבני העם הפלססטיני ב"אדמות 48” (כינוי לישראל) בהדגישו את חשיבות תפקידם בחיזוק הקשר ההדדי קידום ההזדמנויות לשלום.

חברי המשלחת מישראל הציגו את התנאים עימם מתמודד "עמנו באדמות 48” וההתפתחויות בזירה הישראלית. היא כללה גם את סגן נשיא המפלגה יוסוף טאטור, חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה, יו"ר המועצה הכללי של המפלגה ג'ומעה זבארקה ובכירים בלשכה המדינית ובוועדה המרכזית של המפלגה.

מהצד הפלסטיני השתתפו בפגישה גם המזכיר הכללי של אש"ף סאיב עריקאת, חברי הוועד הפועל של אש"ף, חברים בוועדה המרכזית של של 'פתח' ויו"ר ועדת הקשר עם החברה הישראלית מוחמד אל-מדני.

אש"ף קיבל לאחרונה החלטה לחזק את הקשר עם גורמים בישראל היכולים לסייע לרשות הפלסטינית לקדם את יעדיה המדיניים. לשם כך, מתקיימות פגישות עיתיות עם מנהיגים בחוגי השמאל בישראל והמנהיגות הערבית ישראלית המכונה על ידי הרש"פ "פלסטינים".