כספי וקאזינס. עוברים יחד לניו אורלינס
כספי וקאזינס. עוברים יחד לניו אורלינסצילום: סת' ריבניק, מכבי חיפה

"אני רק רוצה לאחל הצלחה לקינגס", כך כתב עומרי כספי, שחקנה הישראלי של סקרמנטו בשנה האחרונה רגע לפני שהוא עוזב לניו אורלינס כחלק מעסקת השנה בכדורסל האמריקאי.

כספי, שבעונה שעברה סיפק את עונת השיא שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, מיעט לקבל העונה דקות משחק בקינגס, ומעברו לניו אורלינס עשוי להביא לשינוי המזל של השחקן שסבל לאחרונה מפציעה ברגלו.

כזכור, אמש פורסם כי כספי יעבור לניו אורלינס כחלק מטרייד יחד עם כוכב הקיגנס, דמרקוס קאזינס, בתמורה לשני שחקנים ושתי בחירות בדראפט הקרוב. הלילה (בין שני לשלישי), העסקה יצאה לפועל וכספי נפרד מאוהדי הקיגנס.

"אני רוצה להודות לסקרמנטו על ההזדמנות לשחק כדורסל מול הקהל הנהדר שלה. אני ואשתי הרגשנו בסקרמנטו בבית, וזה משהו שנעריך לעד", כתב כספי, קפטן נבחרת הכדורסל של ישראל, בחשבון האינסטגרם שלו.

כספי, שעוזב את סקרמנטו, בה החל את קריירת המשחק שלו בליגת הכדורסל הטובה בעולם ובמדיה שיחק בשלוש השנים האחרונות, כתב כי "זה לא קל לעזוב, בטח כשאני כל כך אוהב את העיר, את הקבוצה ואת הקהל, אבל בשלה העת עכשיו".

עוד כתב כספי, שהשתתף העונה רק ב-22 משחקים, בהם קלע 5.9 נקודות והוריד 4.1 ריבאונדים ב-18 דקות משחק בלבד, "אמשיך לעקוב ולעודד גם מרחוק. סקרמנטו תמיד תהיה חלק מהלב שלי".

כעת הפורוורד הישראלי שחתם בניו אורלינס על חוזה עד לתום העונה, עובר לקבוצה הרביעית שלו ב-NBA. בדרך לשחזר את יכולת השיא שלו מהעונה שעברה.