יצירות מהר חברון מוצגות בבית הנשיא

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה ארחו היום (שלישי) את אמני מרכז "אמנים מיתרים" שבהר חברון, שיצירותיהם מוצגות בבית הנשיא במסגרת תערוכת "פעמיי רוח".

תערוכה זו היא ה-16 במספר אותה מקיים המרכז הממנף את האמנות והיצירה בהר חברון ומעניק במה לאמנים מהאזור. באירוע השתתפו גם ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי ואוצרת התערוכה נורית גזית.

האמנים המגיעים ממעון, כרמל, קריית ארבע, בית יתיר ועתניאל הציגו במהלך המפגש את יצירותיהם וסיפרו על חייהם באזור ומשמעות סביבת מגוריהם ליצירתם האומנותית.

״אמן מביא את הרגשות שלו ואת היצירתיות שלו דרך האמנות" אמר ריבלין, "לפעמים הם נמצאים גם בעין הביקורת או על סדר היום במחלוקת כזו או אחרת אבל האמנות היא מתנת אל שניתנה לאדם באשר הוא אדם, ומפתחת את היכולת שלו ליצור".

עוד אמר הנשיא, "תענוג לקבל את פניכם כאמנים וגם כאנשים שיוצרים את אמנותם במקום שהוא כל כך חשוב להיסטוריה של עמנו לדורותיו. אנו מודים לכם שהגעתם לכאן ושהסכמתם להציג את תמונותיכם בבית הנשיא, ובכל מקום ציבורי אחר, שכן בית הנשיא הוא ביתו של כל העם בישראל''.

''בשמחה ובאהבה רבה אנו מקבלים את התמונות שלכם להציגן בפני כל אזרחי ישראל לתפארתיכם ולתפארת היישובים שלכם, ולתפארת מדינת ישראל", הוסיף ריבלין.