יריד נדל"ן נודד
יריד נדל"ן נודדצילום: החיים יפים

כמה פעמים טרחתם ונסעתם עד ליריד נדל"ן מקצועי שהתברר בסוף כלא יעיל? כמה פעמים תכננתם לסגור את העתיד שלכם בערב אחד והתאכזבתם? יריד נדל"ן חדש שרץ בשבועות האחרונים מציע פתרון אמיתי לבעיית "המתעניינים"

חברת ''החיים יפים'' המשווקת את גבעת משואה בסוסיא, נופי ארומה באיתמר, הפרויקט החדש במגדלים, נווה דרור במבוא דותן ואת השכונה החדשה בשדמות מחולה מציעה יריד נדל"ן שכולל מגון פרויקטים למגזר הדתי לאומי.

הקונספט: קבוצת משפחות וזוגות המעוניינות להביא את ההיצע הספציפי והנכון להם עד לאזור מגוריהם תקבל כפרי בשל, ערב מושקע ואישי, בו הם יבחנו בעזרת נציגים את הפרויקט "שתפור עליהם"

להזמנת היריד ללא עלות לחצו כאן

רק הדירות שיעניינו אתכם
רק הדירות שיעניינו אתכםצילום: החיים יפים

במהלך הערב ייהנו המשתתפים מכיבוד ושתייה רצים, ממידע מדויק ותכליתי ומאפשרות לשמוע פרטים מדויקים על הפרויקט שמעניין רק אותם. הבונבוניירה: זה ללא עלות. טלפון אחד מצד הקהילה או היזם שמעוניין לפתח יריד באזור מגוריו והחברה לוקחת הכול על עצמה.

האם זה עובד? החברה כבר קיימה את היריד הראשון במהלכו זכו אחוז ניכר מהמשפחות למצוא את ביתם החדש בלי לזוז מהבית, בלי להשקיע כסף וזמן מיותר והכל תוך כדי ערב חווייתי, אישי ומהנה.

חברת ''החיים יפים'' פועלת בשוק הנדל"ן, עם מיקוד לפרויקטים למגזר הדתי לאומי, ומוציאה מעת לעת מהלכי שיווק חווייתיים שמנגישים את הפרויקטים למגזר בצורה פשוטה ובלי מתווכים. רק לאחרונה סיימה החברה לשווק את השלב הראשון של "שחר הצעירה" שגם בו פעלה החברה בשיטה של "בניית קהילה."

"אנחנו מאמינים שיישוב הארץ, בניית קהילות מגובשות ומתאימות ושיווק הוגן במחיר הוגן, הם מרכיבים טובים יותר להצלחה" כך אמר יונתן ביתן מה"החיים יפים"

"אנחנו מזמינים יזמים, קהילות, מתעניינים ואנשים שאכפת להם לתת לנו קריאה ואנחנו כבר נבוא ונעשה סדר בבלגן. נציג שורת פרויקטים למגורים שתהיה ראויה, מדויקת, טובה ובטוחה", הוסיף.

רוצים לארגן ערב כזה באזור מגורכם? לחצו על הלינק הזה, השאירו פרטים ונצא לדרך