אדם כזה לא ראוי לכהן בתפקיד ציבורי

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) מתייחס היום (שלישי) בשיחה עם ערוץ 7 להתבטאותו של מנהל המנהל הקהילתי בשכונת קרית יובל בירושלים, יחיאל לוי, שאמר כי יש לחנוק את החרדים המתגוררים בשכונה.

"הדברים חמורים מאוד, לא יכול להיות שעובד ציבור שאמור לשרת את הציבור, שאמור לתת פיתרון לתושבים, וחלקם הגדול חרדים, ידבר כפי שנשמע בהקלטה", אמר מלכיאלי וציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה נשמעת עדות כזו נגד אותו מנהל "הוא רודף את הציבור החרדי", טוען ח"כ מליכאלי.

לדברי מלכיאלי הדברים הבוטים שנאמרו צריכים להביא לסיום תפקידו של מנהל המתנ"ס, "הוא לא צריך להישאר בתפקידו. ראש העיר נכנס לסיפור, שר הפנים פנה לשר החינוך שהוא הממונה על החברה למתנ"סים. אדם כזה לא ראוי, הוא לא יכול לכהן בתפקיד ציבורי".

ח"כ מלכיאלי טוען כי ישנן תלונות רבות נגד מתנ"סים ברחבי הארץ על התנהלות מפלה כלפי חרדים והוא אף התריע על כך בדיון בכנסת: "הגיע הזמן שהחברה למתנ"סים תבין את מקומה. היא צריכה להתעסק בענייני חברה ולא בנושאי דת ומדינה, אין מקום שמנהל קהילתי יתעסק בדברים כאלה".

על הצורך בשמירה על צביון העיר אמר חבר הכנסת: "חייבים לשמור על הצביון של העיר. ירושלים היא עיר לכולם - לחרדים, לחילונים ולכולם. ירושלים לא נחלקה לשבטים וגרו בה שנים עשר השבטים, רק צריך להיות מתוך התחשבות והבנה. מה שקרה בקריית יובל זו מלחמה, זו הסתה נגד ציבור שלם ואין מקום לדבר כזה בירושלים".