קול ברמה
קול ברמהצילום: קול ברמה

המאבק בין תחנות הרדיו החרדיות עולה מדרגה: חבר מועצת חכמי התורה הרב בעדני שנחשב לאחד ממקימיה של 'קול ברמה', עלה לשידור אצל המתחרה 'קול חי' והבהיר כי הוא מנתק קשריו עם 'קול ברמה'.

"ידוע לך שאני תמיד עמדתי מאחורי רדיו 'קול ברמה'", אמר הרב בעדני והסביר את פשר צעדו החריף. "אני מחזק אותם ומעודד אותם. כי עשיתי חשבון אחד שהם מחזקים ומעודדים תורה. זה הכי חשוב, איך להרביץ תורה. הייתי מעודד ומחזק. מצד שני, הזהרתי אותם באזהרה חמורה שלא לפגוע בש"ס, לא לפגוע ביו"ר ש"ס הרב אריה. הזהרתי אותם באזהרה חמורה. אבל קרה מקרה חמור".

בדבריו רמז ככל הנראה לעתירה שהגישו ב'קול ברמה' נגד 'קול חי'. "אני הודעתי להם שלצערי לא אעמוד מאחוריהם. אומנם נחפש איך לחזק את שיעורי התורה, אבל לא אעמוד מאחורי רדיו 'קול ברמה'. יש שם שיעורי תורה נפלאים שאני מאוד נהנה יש שם הרצאות מגדולי המרצים. כואב לי הדבר הזה, אבל אני כבר לא יכול לעמוד מאחורי זה".

התחנה החרדית 'קול ברמה' פנתה לאחרונה ליועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, ולמבקר המדינה, יוסף שפירא, בדרישה לחקור את מה שהם מכנים "אפליה פסולה וחסרת פשר" בכל הנוגע להקצאת כספי ציבור ולטובת רדיו 'קול חי' המזוהה עם המפלגה.

"תנועת ש"ס, שריה וסגני שריה וכן נציגיה בשלטון המקומי דואגים להזרים כספי ציבור לרדיו קול חי, בעוד קול ברמה אינה מקבלת דבר", טוענים ב'קול ברמה'. "מדובר בפרשת הון-שלטון-עיתון, כאשר העיתון של פעם הוא תחנת רדיו".

לדברי מנהלי התחנה, קיימת מטרה למוטט את רדיו 'קול ברמה' שאינה נחשבת כמי שמזוהה פוליטית עם הנהגת ש"ס הנוכחית.